Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@11:57:05 GMT

جزئیات نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۱۹۶۲

جزئیات نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس

جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع مطالبات شرکت مسافربری رجا از شرکت راه‌آهن در حوزه مسائل مالی و همچنین چکاپ فنی قطار‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مطالبات شرکت مسافربری رجا از راه‌آهن درکمیسیون اجتماعی بررسی و مقرر شد ادامه بررسی‌ها با حضور وزرای راه و کار در نشست بعدی کمیسیون انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز موضوع مطالبات شرکت مسافربری رجا از شرکت راه‌آهن در حوزه مسائل مالی و همچنین چکاپ فنی قطار‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق توافقی که پیش از این دو طرف در وزارت کشور داشتند، مقرر شده ارزیابی فنی قطار‌های رجا ظرف دو هفته آینده انجام شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: مدیرعامل راه‌آهن در این جلسه عنوان کرد که موضوع چکاپ فنی قطار‌های رجا مشکلی را در ارائه خدمات به مسافران ایجاد نمی‌کند و پیش‌فروش بلیت قطار‌ها در زمان مقرر انجام می‌شود.

مختار در پایان گفت: بررسی‌ها در نشست امروز به جمع‌بندی نرسید و مقرر شد این موضوع در جلسه آینده کمیسیون با حضور وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی بررسی شود و جمع‌بندی در خصوص آن در جلسات آینده انجام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003UX7

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون اجتماعی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و سومین پیش نشست همایش بین‌المللی چالش‌های هویتی زن مسلمان معاصر و الگوی فاطمی با عنوان «چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی» برگزار می‌شود.

در این نشست ندا حکمت نیا مدرس حوزه و دانشگاه به عنوان ارائه دهنده به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ - ساعت ۱۰ در قم، خیابان بوعلی، جامعه الزهرا سلام الله علیها، ساختمان کتابخانه، طبقه سوم، اتاق نشستهای علمی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6097240 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • کمبود ۹۰۰۰ ماما در کشور
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن