Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آلبوم «آوازهاي گمشده1»،‌ «سنتوري ديگر» و «پيانوي برتر» با هنرمندي اساتيدِ موسيقي ايران توسط موسسه‌ي «چهار باغ بانگ» منتشر شد.
آلبوم «آوازهاي گمشده1» مجموعه نفيسي با آوازخواني اساتيد فقيد و برجسته‌ي عرصه‌ي آواز ايراني چون «اديب خوانساري»، «سليمان اميرقاسمي»، «تاج اصفهاني»، «عبدالله دوامي» و … است که در کنار نوازندگان برجسته اي چون «ابوالحسن صبا»، «علي‌اکبر شهنازي» و «سعيد هرمزي» به هنرنمايي پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين آلبوم در قالب 10 قطعه به نام هاي «آواز بيات اصفهان»، «دستگاه سه گاه»، «چهار مضراب مخالف سه گاه»، «آواز مخالف سه گاه»، «دستگاه چهارگاه»، «آواز دشتي» و …گردآوري شده است.
آلبوم «سنتوري ديگر» نيز با اجراي «رضا ورزنده» است که در قالب 7 قطعه دونوازي سنتور و تنبک در دستگاه‌هاي ايراني از جمله سه‌گاه، همايون و ماهور منتشر شده و زنده ياد «اميرناصر افتتاح» نيز نوازندگي تنبک آن را بر عهده داشته است.
ميکس و مسترينگ اين آلبوم در «استوديو چهار باغ» انجام شده و مديريت توليد آن بر عهده «منصور رستميان» بوده است.
آلبوم موسيقي «پيانوي برتر» هم از موسيقيدان و نوازنده فقيد موسيقي کشورمان «مرتضي محجوبي» شامل 15 قطعه تک‌نوازي بداهه پيانو در دستگاه‌هاي ايراني از جمله «شور»، «نوا»، «همايون» و «افشاري» است.
زنده ياد محجوبي از بنيانگذاران موسيقي ملي ايران به‌شمار مي‌رود. او سال‌ها تکنواز پيانو در برنامه گل‌هاي رنگارنگ بود. «مرتضي محجوبي» در محافل هنري ايران به نام مرتضي‌خان يا مرتضي‌خان محجوبي معروف است.
اين آثار توسط «چهار باغ بانگ» منتشر شده است و علاقه‌مندان مي توانند نسخه فيزيکي و اورجينال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسيقي تهيه و يا نسبت به شنيدن آنلاين قطعات از طريق www.navaak.com اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

سردار یحیی الهی  اظهار داشت: در راستای اجرای تدابیر و رهنمود‌های فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر اهمیت طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، چندین مرحله عملیات ضربتی جداگانه با حضور عوامل انتظامی استان، در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۴۷ خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر، ۳۳ سارق و چهار مالخر دستگیر شدند و ۲۳۵ کیلو و ۱۱۸ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار الهی گفت: ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، توقیف چهار دستگاه خودروی سبک قاچاق بر (شوتی) و چهار دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه از دیگر اقدامات این طرح است.

وی گفت: در این طرح چهار نفر اراذل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی نیز دستگیر شدند، ۱۵۸ دستگاه خودرو و ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینک شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • چند عکس دیده نشده از هنرمندی که «مست عشق» را روی پرده ندید
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای هنر با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • حضور اساتید برجسته در دومین کنفرانس مطالعات میان رشته‌ای در ادبیات و هنر
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود