Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل اسپانیا اظهار داشت: من هم بسیار خوشحال هستم که در اینجا حضور دارم و آرزوی هر بازیکنی است که جام‌جهانی را یک بار تجربه کند و این اتفاق برای هر کسی رخ نمی‌دهد.

وی افزود: برای هر فوتبالیستی کم پیش می‌آید که بتواند در جام‌جهانی به میدان رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که می‌دانید اینجا شرایط فرق دارد. در جام‌جهانی شما هر چقدر که تجربه داشته باشید باز این شرایط متفاوت است. بازی ملی با بازی باشگاهی فرق دارد و جام‌جهانی با بازی‌های ملی قبل هم متفاوت است. من خیلی هیجان‌زده‌ام از اینکه اینجا هستم و این اتفاق بزرگی است.

شجاعی تصریح کرد: بازیکنانی که قبلا بازیکنان بزرگی داشتند نتوانستند این تجربه را کسب کنند و در جام جهانی حضور داشته باشند و این شیرین ترین اتفاق زندگی من است. کار راحتی نداریم و 32 تیم بهترین‌های دنیا اینجا هستند و ما می‌خواهیم توانایی‌مان را نشان دهیم.

وی در واکنش به انتقادهایی که به چشمی شده بود و حالا مصدوم شده و اکنون بازیکنان چطور جای او را پر خواهند کرد تا پیامی به او بدهند، گفت: روزبه بازیکنی مهم برای ما بود و بازیکنی کلیدی است. با انتقادهایی هم که به او بود نشان داد چه بازیکن خوبی است. جای خالی او حس می‌شود اما بازیکنانی داریم که جای خالی او را پر کنند. همه باید بدانند که ما یک تیم هستیم و این فرهنگ ما است. ما فقط یک تیم نیستیم یک خانواده و یک ملت هستیم و این را قبلا هم نشان دادیم در شرایط سخت باهم بودیم و متحد سعی کردیم نتیجه بگیریم. مصدومیت روزبه و از دست رفتن جام جهانی هم بیشتر از قبل به ما کمک کرد متحد شویم. شاید برای او خوب نباشد اما درون زمین به ما کمک کرد و اکنون ما را متحدتر کرده است، چون روزبه دوست و برادر ما نیست و می‌خواهیم نشان دهیم چه تیمی هستیم.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد حضور تماشاگران خانم در روسیه برای تیم ایران خوش آیند بوده است، تصریح کرد: من برای شما و سوالی که پرسیدید احترام زیادی قائلم، اما همانطور که گفتم ما یک ملت و خانواده هستیم و این را در عمل ثابت کردیم. اگر امروز در مورد این مسئله صحبت کنیم بی‌احترامی به تیم حریف است و ترجیح می‌دهم این مسئله ای هم که مورد سوال شما بود را در خانواده خودمان حل کنیم.

602

فوتبال ایران تیم ملی روسیه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران تیم ملی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!

طرفداری | کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است که روزبه چشمی باید با دریافت کارت زرد دوم زمین مسابقه را ترک می کرد.

هادی دزفولی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، ارزیابی‌اش از عملکرد کوپال ناظمی داور مسابقه استقلال- ذوب‌آهن، را این‌طور بیان کرد:

در نیمه اول داوری مسئله‌ای نداشت و اگر اشتباهی وجود داشت تأثیرگذار نبود. به نظرم کوپال ناظمی ژن داوری را دارد و قانونمند قضاوت می‌کند، اما باید فاکتور شهامتش را افزایش بدهد.

«روزبه چشمی بعد از دریافت کارت زرد دوم باید اخراج می‌شد»، وی با بیان این جمله تصریح کرد:

روزبه چشمی به دلیل خطایی که پشت محوطه جریمه تیمش روی بازیکن ذوب‌آهن داشت، باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج می‌شد. این اشتباهی بود که داور انجام داد. 

کارشناس داوری فوتبال کشور، گفت:

در دقایق پایانی مسابقه قبل از گل دوم استقلال، چشمی در محوطه جریمه ذوب‌آهن سرنگون شد. او قصد داشت داور را فریب بدهد که موفق نشد، بنابراین در آن صحنه پنالتی صورت نگرفت.

دزفولی در مورد لزوم فرهنگ‌سازی رفتاری درست اعضای تیم‌ها نسبت به گروه داوری، عنوان کرد:

یکی از کارها و انعکاس‌های مناسبی که باید رسانه‌ها داشته باشند، همین مسئله فرهنگ‌سازی رفتاری است. ربیعی سرمربی ذوب‌آهن، جنتلمن به تمام معناست و من ندیدم که اعتراض و هیاهو نسبت به داور انجام بدهد. در اطراف این مربی، ملیجک هم نیست که اعترض کند، اما رفتارهای مربی و اعضای تیم استقلال از ابتدای فصل نسبت به داوران پر از اعتراض و هیاهو بوده است.

وی با اشاره به اعتراض‌های سیدحسین حسینی، تصریح کرد: کاپیتان تیم فوتبال استقلال باید سمبل اخلاق باشد، اما او به شدت اعتراض می‌کرد که باید این موضوع اصلاح شود. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • روزبه چشمی بازی با فولاد را از دست داد
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان
  • قیمت طلا به کف رسید؟
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم