Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - علاقه مندان به ورزش مي توانند همراه با اعضاي خانواده خود، از فردا همزمان با بازى ايران مقابل اسپانيا، نظاره گر بازيهاي در جام جهاني 2018 در ورزشگاه يکصدهزار نفري آزادي تماشا کنند.
به گزارش خبرگزاري فارس، مجوز پخش مسابقات جام جهانى در ورزشگاه يکصد هزار نفرى آزادى، لحظاتى قبل از سوي استانداري تهران صادر شد تا علاقه مندان به ورزش بتوانند همراه خانواده خود تماشاگر بازي ها در ورزشگاه آزادي باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين برنامه از فردا با بازي ايران و اسپانيا آغاز و تا ٢٥ تيرماه يک روز پس از بازي فينال، هر روز ادامه خواهد داشت.
از هفته قبل با دستور ناصر محمودي فرد مدير مجموعه ورزشي آزادي، زير ساخت هاي لازم براي نمايش بازيهاي جام جهاني 2018 روسيه در ورزشگاه بزرگ آزادي فراهم شد تا علاقه مندان به ورزش بتوانند اين مسابقات جذاب و مهيج را همراه با اعضاي خانواده خود در بزرگترين مجموعه ورزشي خاورميانه تماشا کنند.
طبق هماهنگي هاي صورت گرفته يک نمايشگر بزرگ به مساحت 1200 متر مربع در قسمت روبروي جايگاه ورزشگاه آزادي کار گذاشته خواهد شد تا تماشاگران از طبقه اول و دوم ضلع غربي ورزشگاه، تماشاگر بازيهاي جام جهاني از جمله ديدارهاي تيم ملي فوتبال ايران باشند.
اين اتفاق براي نخستين بار است که در يک مجموعه ورزشي رخ مي دهد و پيش بيني مي شود با استقبال علاقه مندان به ورزش در مرحله نخست 10 هزار بليت فروخته شود.
در جنگ فرهنگي در نظر گرفته شده خانواده هاي حاضر در مجموعه ورزشي آزادي علاوه بر تماشاي مسابقات جام جهاني 2018 روسيه، از برنامه هاي مفرح ديگر بهره مند خواهند شد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه، رقابت دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران که هر دو از مکتب شاهین بیرون آمده‌اند همچنان پر از حاشیه است و اخبار پیرامون آن با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ داده ادامه دارد.
در آخرین اظهارنظر درباره این مسابقه رضا فتاحی مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه انجام داده و باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم برخورد با هواداران خودی مورد انتقاد قرار داده است.
در ادامه حواشی این مسابقه حالا بازیکنان تیم فوتبال سپاهان استوری مشترکی منتشر کرده‌اند و با توجه به هجمه هایی که علیه سپاهان با توجه به توهین یک هوادار منتسب به این تیم در ورزشگاه آزادی ایجاد شده، به حمایت از هواداران زن و مرد سپاهانی و مجموعه باشگاه پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • «احوال و آثار محمد دبیر سیاقی» به نمایشگاه کتاب خواهد آمد
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان