Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک، مهاجم مازندرانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلاد جهانی ، هافبک، مهاجم مازندرانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از توافق با این باشگاه در لیگ هجدهم هم برای زردپوشان آبادانی به میدان می‌رود.

جهانی سال گذشته دقایق کمی را برای تیم آبادانی به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد جهانی (زادهٔ ۱۶ فروردین ۱۳۶۸ در ساری) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک برای باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال صنعت نفت صنعت نفت آبادان تیم صنعت نفت آبادان تیم فوتبال صنعت نفت صنعت نفت آبادان لیگ هجدهم میلاد جهانی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو جام جهانی کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم لاتزیو از لوییس آلبرتو: برای خودت مشتری پیدا کن!

درخواست خروج لوییس آلبرتو، سران باشگاه لاتزیو را خشمگین کرده است.

طرفداری | لوییس آلبرتو که از آگوست 2016 در لاتزیو حضور داشته، پس از پیروزی 4-1 مقابل سالرنیتانا، هواداران را شوکه کرد. او به صراحت به رسانه ها گفت که قصد ترک تیم را دارد و می خواهد قراردادش را در تابستان فسخ کند.

لوییس آلبرتو در اکتبر گذشته قرارداد بلندمدت جدیدی با لاتزیو امضا کرد که او را تا ژوئن 2027 با دستمزدی در حدود 4 میلیون یورو خالص در فصل به باشگاه متعهد می کرد و او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان تیم تبدیل می کرد.

لوییس آلبرتو: از لاتزیو جدا می‌شوم؛ دیگر نمی‌خواهم حتی یک یورو پول بگیرم!

کلودیو لوتینو، رئیس لاتزیو در مصاحبه اش با خشم حرف زد و اعلام کرد که باشگاه حاضر نمی شود قرارداد این بازیکن را به شکل رایگان فسخ کند. لوتیتو گفت: 

احتمالا او می‌خواهد به صورت رایگان جدا شود. اما نه، او یک قرارداد چهار ساله دارد و قراردادش در لیگ ثبت شده است. بگذارید خودش برای خودش باشگاه مشتری پیدا کند. او تابستان گذشته درخواست تمدید قرارداد کرد و دومین بازیکن پردرآمد لاتزیو است.آلبرتو درخواست پول بیشتری کرد و همانطور که همه به یاد دارید، در اردوی تمرینی حاضر نشد. حالا هم ناگهان و بدون اینکه چیزی به ما بگوید، چنین حرفی می زند.

لوتیتو ادامه داد:  

اگر او می خواهد برود، باید تیمی را پیدا کند که بتواند او را بخرد. ما یک شرکت سهامی عام هستیم، این چیزها باعث آسیب به روابط عمومی و اقتصاد می شود. اجازه دادن به او برای خروج به عنوان بازیکن آزاد، به معنای فقیرتر کردن باشگاه است و من دیوانه نیستم، سهامداران مرا خواهند کشت و حق هم دارند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • تضمین ارزآوری برای کشور به همت صنعت گاز/ «ایران» شریک اقتصادی مطمئن شناخته شد
  • طوفان دریا بندرنشینان را غرق کرد
  • لیگ یک/ شروع توفانی هفته با جهانی!
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • دانشگاه صنعت نفت میان برترین‌ها
  • یک باشگاه پرتغالی مشتری کریستیانو رونالدو شد
  • آبادانی‌ها یک گام تا نیمه‌هایی لیگ برتر بسکتبال
  • خشم لاتزیو از لوییس آلبرتو: برای خودت مشتری پیدا کن!
  • مدیرعامل نفت آبادان: حرف کمالوند درست است، نیاز به معجزه داریم/همه بازی‌ها برای ما مثل بازی با پرسپولیس است