Web Analytics Made Easy - Statcounter


سخنگوی ارتش یمن تاکید کرد که متجاوزان نتوانسته‌اند به فرودگاه الحدیده برسند و این مکان در کنترل کامل ارتش و کمیته‌های مردمی قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل امتداد نیوز به نقل از المسیره، سرتیپ شرف لقمان سخنگوی ارتش یمن گفت متجاوزان به فرودگاه الحدیده نرسیده‌اند و درگیری ها در ۲۰ کیلومتری شهر الحدیده جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرودگاه الحدیده از درگیری‌ها دور است، اما در معرض بمباران شدید قرار داد و بسیاری از تاسیسات و ساختمان‌های آن تخریب شده است.

لقمان تاکید کرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در فرودگاه الحدیده مستقر هستند.

ائتلاف متجاوز سعودی از روز چهارشنبه بیست و سوم خرداد تجاوزات همه جانبه هوایی، دریایی و زمینی را با تکیه بر مزدوران چند ملیتی خود با هدف اشغال بندر الحدیده آغاز کردند که تا کنون متحمل خسارت‌ها و تلفات سنگین شده‌ اند.

در حالی که منابع یمنی از موفقیت‌های درخشان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جبهه‌های مختلف نبرد با متجاوزان خبر می‌‌دهند، برخی رسانه‌های غربی به نقل از کسانی که آنها را ساکنان الحدیده نامیدند، مدعی سیطره مزدوران ائتلاف سعودی بر فرودگاه الحدیده شدند.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان: شایعات واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا کذب است

سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری در راولپندی تأکید کرد: نه پایگاه نظامی به آمریکا داده و نه خواهیم داد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ارتش پاکستان امروز سه شنبه اعلام کرد که پایگاه های نظامی خود را در اختیار احدی قرار نخواهد داد.

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی ارتش پاکستان با رد گزارش‌ هایی مبنی بر اینکه اسلام‌آباد ۲ پایگاه در اختیار آمریکا قرار داده است، گفت: پاکستان نه پایگاه‌ های نظامی در اختیار کسی قرار نداده و نه خواهد داد.

سرلشکر «احمد شریف چودری» (Ahmed Sharif Chaudhry) سخنگوی ارتش پاکستان در یک کنفرانس خبری در شهر راولپندی در شمال شرقی کشورش گفت:«نه پاکستان پایگاه‌های نظامی در اختیار کسی قرار داده و نه این کار را خواهد کرد.

«احمد شریف چودری» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا پاکستان پایگاه نظامی در جنوب غربی بلوچستان و شمال غربی خیبرپختونخواه به آمریکا داده است یا خیر؟» تأکید کرد: همانطور که خودتان گفتید، این فقط یک تبلیغ است. ادعاهای تایید نشده ای در رسانه های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر اینکه واشنگتن از اسلام آباد خواسته است تا ۲ پایگاه نظامی برای نظارت بر ایران، افغانستان و چین تأسیس کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پاکستان: شایعات واگذاری پایگاه نظامی به آمریکا کذب است
  • پیامدهای تسلط رژیم صهیونیستی بر محور فیلادلفیا در پی تجاوز به رفح
  • ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • تعطیلی گذرگاه رفح موجب وخامت هرچه بیشتر اوضاع انسانی خواهد شد
  • ادعای ارتش اسرائیل: کنترل کامل گذرگاه رفح را به دست گرفتیم
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند