Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@04:47:07 GMT

باد برق مناطقی از دزفول را قطع کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۴۹۴۴

باد موجب قطع برق روستا‌های امیرالمومنین و انقلاب و نیز شهر میانرود و روستا‌های اطراف آن در عصر روز سه شنبه شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسئول روابط عمومی شرکت توزیع برق دزفول گفت:ساعت 17:20 دقیقه عصر امروز به علت وزش باد ایستگاه برق میانرود از توابع بخش مرکزی دزفول از مدار خارج شد که در کمترین زمان ممکن و پس از 10 دقیقه وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وحید سالاری افزود:این ایستگاه مجددا در ساعت 18:15 دقیقه عصر امروز به دلیل وزش باد با مشکل مواجه شد.
وی گفت:با تلاش انجام شده برق مسیر شرکت شهید رجایی و مسیر مقابل روستای انقلاب رفع نقص شد ضمن اینکه برخورد درختان با شبکه برق مسیر جاده میانرود مشکلاتی ایجاد کردند که کلیه مسیرها رفع نقص شده و وضعیت به حالت عادی درآمد.
سالاری افزود:با وجود اینکه درختان مسیر میانرود 2 بار هرس شده بود به علت رشد سریع درختان دوباره برق منطقه با مشکل مواجه شد که با هماهنگی شهرداری ها این درختان بار دیگر هرس شدند.
وی گفت:این مشکلات باعث خاموشی ناخواسته در این مناطق شد که با رفع نقص اکنون برق وصل شده و مشکلی از نظر قطعی برق در منطقه وجود ندارد.
دزفول 140 هزار مشترک برق در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی و سایر مصارف دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • نمایی زیبا از چال کندی دزفول (فیلم)
  • اطلاعیه قطع گاز در مناطقی از سمنان
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • نمایی زیبا از چالکندی دزفول + فیلم
  • حملات شدید رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان