Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@00:04:55 GMT

روابط عمومی ها برای آگاه بخشی به مردم فعالیت کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۴۹۸۳

روابط عمومی ها برای آگاه بخشی به مردم فعالیت کنند

یزد - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: درحال حاضر نشر برخی اخبار و اطلاعات نادرست در فضای اطلاع رسانی حاکم بر جامعه فعالیت برخی از دستگاه ها را مختل و آرامش جامعه را بهم می ریزد، لازم است روابط عمومی ها برای آگاه بخشی و پاسخگویی به افکار عمومی اقدام کنند.

محمد علی طالبی روز سه شنبه در جمع اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان افزود: روابط عمومی آیینه تمام نمای جریان خدمات رسانی است و هرچه در این زمینه ضعف و یا مشکلاتی وجود داشته باشد مسوولیت خدمات رسانی و اطلاع رسانی نیز اثرگذاری لازم را نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جایگاه روابط عمومی در چند سال گذشته آنگونه که باید درک نشد و نمود آن را در تنزل تشکیلات و جایگاه اداری روابط عمومی در بسیاری از بخش های کشور شاهد بودیم که این موضوع با همدلی و پیگیری های صورت گرفته در استانداری یزد رفع و به جایگاه اداره کل روابط عمومی تغییر یافت.
این مسوول تصریح کرد: در شروع کار دولت تدبیر و امید علاوه بر عدم دسترسی به برخی از ظرفیت های گذشته با شرایطی همراه شد که اهمیت فضای مجازی و سایر بسترهای اطلاع رسانی به دلیل رشد و دسترسی مخاطبان چند برابر شد و به کارگیری روش های سنتی و عدم وجود برنامه ای واحد برای مدیریت و بهره مندی مناسب از این جریان، کارآیی مناسبی را رقم نزده است.
طالبی یادآور شد: بر مبنای شرایط جدید لازم است باز تعریفی نسبت به شرح وظایف و مسوولیت های جدید روابط عمومی ها صورت گیرد زیرا برای جهت دهی و شناخت دقیق مسایل نسبت به افکار عمومی از یک سو و برقراری ارتباط و تعامل روابط عمومی با تمام بخش های سازمان و جامعه بسیار مهم و ضروری است.
وی یادآور شد: شورای هماهنگی روابط عمومی های استان می تواند در قالب تدوین نظام ارزیابی به شناخت هرچه بیشتر عملکرد و فعالیت روابط عمومی دستگاه های اجرایی مختلف کمک کند و بر این مبنا با اطلاعات حاصل شده می توان به رفع نقاط ضعف و بهره مندی از توانمندی فعالیت روابط عمومی ها در جایگاه های مختلف سمت و سوی موثرتری ببخشید.
معاون استاندار یزد تاکید کرد: اعتمادسازی و ارائه نظر مشورتی از دیگر کارکردهای مهم شورای هماهنگی روابط عمومی های استان است و در کنار برنامه های آموزشی و نشست های تخصصی که اهمیت بالایی دارد، توجه به اعتمادسازی در قسمت های مختلف و مرتبط با روابط عمومی اثرگذار خواهد بود.
طالبی بیان کرد: شخص استاندار و معاونان استانداری هر کدام به سهم خود با همدلی و یکپارچگی برای ارتقای جایگاه سازمانی روابط عمومی ها تلاش می کنند و از تحقق این امر خرسند نیز هستیم و در ادامه راه این باورها و حمایت ها نقش موثری دارد.
در این دیدار اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان نیز به بیان نظر و دیدگاه های خود پرداختند و بر باور و اثرگذاری مدیران اجرایی از جایگاه روابط عمومی در سازمان و توجه به مهارت ورزی، آموزش و نگاه تخصصی در این حوزه تاکید کردند.
7536/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي روابط عمومي آگاه بخشي معاون استانداري يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پس از گلستان، استان های آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه های دوم و سوم این ارزیابی را کسب کردند  بر اساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعت مهلت پاسخگویی در سامانه ۱۰ روز است اما دبیرخانه این سامانه که در اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان قرار دارد ، نهایتا در مدت ۸ روز به درخواست ها پاسخگو بوده است نظر به روند مستمر ارزیابی ادارات کل، روابط عمومی استانداری ها با هدف صیانت از قدرت تعامل صف و ستاد وزارت متبوع با افکارعمومی و جهت دهی پیوسته به همکاران این عرصه برای تقویت توانمندی ها و تعمیق خدمات ، این ارزیابی صورت گرفته و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته توسط تمامی همکاران روابط عمومی استان گلستان این موفقیت را کسب کرده است لازم به ذکر است اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان با تلاش کارکنان این مجموعه در سال های گذشته جزو ۳ استان برتر در ارزیابی سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات شده بود.

دیگر خبرها

  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • پل طبیعت برای آگاهی بخشی درباره هموفیلی قرمز می‌شود