Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:39:52 GMT

سرخیو راموس؛ کاپیتان به دنبال جبران (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۵۱۶۰

سرخیو راموس، مدافع باتجربه تیم ملی اسپانیا امیدوار است فردا شب برابر ایران اتفاقات دیدار مقابل پرتغال تکرار نشود.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه لاروخا با در اختیار داشتن ستاره های بزرگی چون سرخیو راموس، جرارد پیکه، ناچو و یوردی آلبا یکی از بهترین خط دفاعی های دنیا را در اختیار دارد اما شرایط در اولین دیدار مقبل پرتغال مطابق میل آنها پیش نرفت و دروازه لاروخا 3 بار توسط رونالدو باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا سرخیو راموس با روحیه ای بالا در تمرینات تیم ملی اسپانیا حاضر شده و امیدوار است در کنار دیگر بازیکنان، قادر به بسته نگه داشتن دروازه لاروخا در دومین دیدار جام جهانی مقابا ایران و ثبت اولین کلین شیت این تیم در این دوره جام جهانی باشند.

 

سرخیو راموس که در سالهای اخیر با بستن بازوبند کاپیتانی رئال مادرید به انواع افتخارات دست یافت، امیدوار است این اتفاق در عرصه ملی نیز برای او تکرار شود.

 

تصاویر: امیر حسین خیرخواه

 

 

 

تیم ملی اسپانیا جام جهانی 2018 (روسیه) تیم ملی ایران سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی ایران سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت که طرفین با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد