Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:04:41 GMT

2سارق وسایل درون خودرو در دهدشت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۵۱۷۰

2سارق وسایل درون خودرو در دهدشت دستگیر شدند

یاسوج- ایرنا- فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: 2 سارق حرفه ای وسایل و تجهیزات درون خودرو با 52 فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ جهان دیماز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این متهمان که با تلاش ماموران کلانتری های 11 و 12 این فرماندهی به دام افتادند به ارتکاب 52 فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات در این شهرستان اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: متهمان مذکور حین سرقت دستگیر شدند.
سرهنگ دیماز بیان کرد: این سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان کهگیلویه معرفی شدند.
وی بی احتیاطی و غفلت مالباختگان را زمینه ساز این سرقت ها ذکر کرد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه به شهروندان توصیه کرد که از نگهداری اموال و اشیاء با ارزش در داخل خودرو و در مقابل دید مجرمان خودداری کنند.
در 19 خرداد سال جاری نیز در این شهر یک سارق حرفه ای وسایل و تجهیزات درون خودرو در این شهرستان با 9 فقره سرقت شناسایی و دستگیر شد.
دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با جمعیتی حدود 65 هزار نفر در فاصله حدود 260 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
9868/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سرقت وسايل درون خودرو كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت از منازل در پوشش خانواده

 

به گزارش تابناک از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه "هادی نوروزی" در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت ها موفق شدند  4 سارق حرفه ای را که اقدام به سرقت از منازل در پوشش خانواده می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: طی این عملیات 2 نفر آقا و 2 نفر خانم دستگیر شدند  که در بازجویی های اولیه به 18 فقره سرقت از منازل سطح شهرستان  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به استمرار طرح های پیشگیرانه پلیس به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و منازل خود را به تجهیزات حفاظتی و بازدارنده مجهز کنند.

دیگر خبرها

  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند