Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آبادان - ايرنا - رئيس اداره آب و فاضلاب آبادان گفت : در حال حاضر در آبادان مشکل کميت آب وجود ندارد و سهميه بندي راهکاري براي کنترل شوري آب شرب اين شهر تا زمان تکميل خط انتقال آب غدير مي باشد.

به گزارش ايرنا عليرضا خليلي‌نيا سه شنبه در کفت وگو با خبرنگار ايرنا با اشاره به سهميه بندي آب در آبادان اظهار داشت :در خصوص سهميه بندي آب آبادان هنوز تصميمي گرفته نشده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد : پيرو خبر سهميه بندي آب که اعلام شده ، قطعي هاي آب در روز گذشته به دليل کاهش برداشت از رود بهمنشير و اي سي بالا اتفاق افتاده که جهت حفظ کيفيت آب در ساعاتي قطعي داشتيم .
رئيس اداره آب و فاضلاب آبادان سهميه بندي آب را در مدت چند هفته باقيمانده تا رسيدن آب غدير به آبادان به عنوان يک گزينه بعد از اخذ نظرات مردم و نمايندگان مردم قابل بررسي و اجرا دانست و افزود : با تکميل خط غدير و بندخاکي مارد ظرف چند هفته آينده مشکل شوري آب نيز حل مي شود و علاوه بر کميت در کيفيت نيز مشکلي نخواهيم داشت.
به گزارش ايرنا ظهر سه شنبه اداره آبفاي آبادان با صدور اطلاعيه اي اعلام کرد:با توجه به اينکه شوري رودخانه بهمنشير به حد آب دريا رسيده و برداشت آب از اين رودخانه متوقف شده و با توجه به افت فشار آب ، ناچار به سهميه بندي آب براي شهروندان آبادان هستيم.
اين اطلاعيه مي افزايد: تا پايان تيرماه سال جاري که خط دوم آبرساني غدير کامل مي شود، ناچار به سهميه بندي آب شرب در مناطق مختلف آبادان هستيم.
شهروندان آبادان و خرمشهر در چند هفته گذشته به دليل شوري بيش از حد آب رودخانه بهمنشير که تامين کننده اصلي آب آشاميدني شهروندان آبادان و خرمشهر است با مشکلات زيادي روبه رو شده اند.
براي برطرف کردن شوري آب شرب خرمشهر و آبادان ، طرح احداث سد خاکي مارد، اجراي مرحله دوم طرح آبرساني غدير و راه اندازي دستگاه آب شيرين کن در دست اجرا است.
7100/7165/6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۵۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در نشست شورای راهبردی غدیر استان گفت: عید غدیر فرصتی برای روشنگری در جامعه و جهان است که باید فلسفه غدیر و سیره حضرت علی (ع) ترویج یابد.


آیت الله عبادی به ظلم و ستم مستکبران عالم به مردم جهان اشاره کرد و گفت:امروز جامعه جهانی بیش از هر زمانی میتواند اهمیت غدیر را به عنوان ستون دین درک کنند و باید این سیره ناب را به جهان عرضه کرد تا زمینه افرایش معرفت بشری فراهم شود.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تاکید بر اینکه باید در برنامه‌های گرامیداشت عید غدیر علاوه بر برگزاری جشن‌ها و آذین بندی و فضا سازی شهر‌ها و روستا‌ها به موضوعات تبیینی و تحلیل فلسفه غدیر توجه کرد افزود: در این زمینه فضای مجازی فرصتی برای کار تبیینی است که باید از آن بهره برد.


طالبی گفت:باید جشن‌های غدیر را مردمی برگزار کرد و دستگاه‌های اجرایی هم از آنها پشتیبانی کنند.


در این جلسه اعضای شورای راهبردی غدیر استان هم به بیان نظرات و برنامه‌های خود برای گرامی داشت این عید بزرگ پرداختند.

دیگر خبرها

  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • بر طرف شدن مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است