Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های ملی فوتبال روسیه و مصر از ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه کریستوسکی سن‌پترزبورگ آغاز شد که روسیه موفق شد مصر را با نتیجه 3 بر یک شکست داده و دومین برد خود را در این مسابقات کسب کند.

گل:فتحی(بازیکن مصر) 47، چریشف 59 ، دزوبا 62 برای روسیه،محمد صلاح 73 پنالتی

داور:انریکه کاکرس از پاراگوئه

اخطار:محمود ترزگه(مصر)

اخراج:-

 

ترکیب روسیه:

آکینفیف، فرناندز، کوتپوف، ایگناشوویچ، ژیرکوف، گازینسکی، زوبنین، سمدوف، گولووین، چریشف، دزوبا

ترکیب مصر:

محمد الشناوی، احمد فتحی، علی گبر، احمد حجازی، محمد عبدالشافی، محمد الننی(64 وردا)، تارک حامد، محمد صلاح، السید، محمود ترزگه(68 صبحی)، مروان محسن

شرح نیمه اول

روسیه بعد از کسب برد 5 بر صفر در بازی افتتاحیه مقابل عربستان با روحیه بالا وارد بازی با مصر شد که محمد صلاح، اعجوبه تکنیکی و لیورپولی‌ را در ترکیبش می‌‌دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم میزبان جام جهانی بازی هجومی را در دستور کار قرارداد.روس‌ها منتظربودند تا بازیکنان مصر توپ از دست دهند تا بلافاصله به جلو برای ایجاد خطر بیایند.

بعد از گذشت چند دقیقه تیم مصر بتدریج خود را در زمین پیداکرد و حملات پراکنده‌ای را تدارک دید.اما بازیکنان خط دفاع روسیه به دقت حرکات محمد صلاح را زیر نظر داشتند تا 45 دقیقه نخست گلی نداشته باشد.

شرح نیمه دوم

بعد از یک نیمه بدون گل، میزبان خیلی زود به گل رسید.البته این گل توسط بازیکن خودی زده نشد.بلکه دقیقه 47 روی اشتباه احمد فتحی به سود میزبان گل زده شد.

با این گل مصر متزلزل نشان داد و روسیه از این موضوع نهایت استفاده را کرد. زیرا شاگردان چرچسف با انجام بازی رو به جلو،در دقایق 59 و 62 توسط چریشف و دزبوا به گل رسیدند.

تیم آفریقایی بعد از دریافت این 3 گل کمی به خود آمد و در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی توسط محمد صلاح گلزنی کرد.هرچند در نهایت 3 بر یک بازنده میدان شد و روس‌ها بعد از برد 5 بر صفر در بازی با عربستان، 3 امتیاز دوم را نیز کسب کردند و در شرایطی ایده‌ال برای صعود قرار گرفتند.

انتهای پیام/ک

 

 

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی

صحبت های ژوزه مورینیو، سرمربی سابق چلسی در مورد خرید محمد صلاح را مشاهده می کنید.

دانلود (6.9MB)

دیگر خبرها

  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • گل محمد صلاح به آتالانتا از روی نقطه پنالتی (آتالانتا 0-1 لیورپول)
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • آتش بازی میزبان: چشمک تایلندی‌ها به جام جهانی
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!