Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@11:10:33 GMT

جزئیاتی از آتش سوزی پاساژ کاشانی تهران +فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۶۰۱۸

جزئیاتی از آتش سوزی پاساژ کاشانی تهران +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ پاساژ کاشانی واقع در خیابان امیر کبیر تهران، در ساعت 21:30 دقیقه طعمه حریق شد که بلافاصله نیروهای اورژانس و آتش نشانی در محل مستقر شدند. در ادامه توضیحات مدیر جانشین اورژانس تهران را پیرامون این حادثه مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

توضیحات مدیر جانشین اورژانس تهران درباره آتش سوزی پاساژ کاشانی +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در انبار چلوکبابی معروف تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ساعت ۱۳ و ۲۲ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در ساختمان مسکونی به آدرس خیابان کلاه‌دوز تقاطع بلوار کاوه اعلام شد که چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی از جمله نردبان هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش‌سوزی ساختمان شش طبقه مسکونی بود که شش طبقه رو هم کف هر طبقه دو واحد بود که طبقه همکف یک چلوکبابی معروف بود و در طبقه منفی یک چند انبار بزرگ حداقل چهل، پنجاه متری وجود داشت که محل نگهداری مواد غذایی خصوصاً روغن و همچنین بخش‌هایی از اون محل نگهداری ظروف یک بار مصرف بود که همه اینها قابل اشتعال و همچنین سریع‌الاشتعال هستند.

ملکی اظهار کزد: دو دستگاه موتورسیکلت در قسمت طبقه منفی یک بود که دچار آتش‌سوزی شده بود و دود بسیار غلیظی هم به‌خاطر اینکه در‌ها مناسب و دود بندی وجود نداشت ایجاد شده بود.

وی گفت: یکی از تأکیدات سازمان آتش‌نشانی در ساختمان‌های تجمعی استفاده از در‌های دود بند برای جلوگیری از سرایت دود و حرارت به دلیل نبود این وسیله دود و حرارت شدیدی به طبقات بالایی سرایت کرده بود و تعدادی از ساکنان در وضعیت نا ایمن بوجود اومده محبوس بودند.

وی با بیان اینکه در این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشتیم گفت: هشت نفر شامل پنج خانم و سه آقا با کمک آتش نشانان بعد از ایمن شدن ساختمان و اطفای حریق و ایمن شدن راه پله‌ها و تخلیه دود به سلامت و بدون مشکل خارج شدند و برای چکاپ کامل تحویل عوامل اورژانس شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • نجات ۸ تن از آتش‌سوزی یک ساختمان در بلوار کاوه تهران
  • حریق در انبار چلوکبابی معروف تهران
  • آتش‌سوزی ساختمان در شرق تهران هشت نجات‌یافته داشت
  • جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران: اسباب کشی بدون مجوز در تعطیلات نوروز در غرب استان
  • ببینید | نجات دوقلوهای ۶ ماهه و پسر ۴ ساله از دل آتش‌سوزی یک ساختمان در تهران
  • آتش سوزی یک ساختمان مسکونی در تهران/ جزئیات
  • آتش‌سوزی در میدان ولیعصر تهران
  • توضیحات معاون استاندار تهران در خصوص وضعیت شورای شهر نسیم شهر
  • خدمات دهی ۳ ایستگاه خط شش متروی پایتخت از فردا
  • تکمیل ایستگاه‌های نیمه شمالی خط ۶ متروی تهران