Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در بازي آلمان و مکزيک، سرعت داور ايراني از مدافع کناري ژرمن‌ها بيشتر بود.
به گزارش خبرگزاري فارس، انتقاد رسانه‌ها از بازي تيم ملي آلمان، قهرمان جهان در سال 2014 در بازي يکشنبه با مکزيک همچنان ادامه دارد.
بعد از آنکه آلمان‌ها در اين مسابقه به طرز شگفت‌انگيزي يک بر صفر مغلوب مکزيک شدند، رسانه‌ها از سرعت کم بازيکنان ژرمن‌ها انتقادکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شبکه ز.د.اف آلمان نيز امروز تصويري را منتشرکرد که در آن مشخص کرد در صحنه منجر به گل لوزانو، سرعت داور ايراني يعني عليرضا فغاني از کيميش بيشتر بوده است.
براساس آمار اين شبکه، سرعت لوزانو 29.09 کيلومتر برساعت بود. در حاليکه سرعت حرکت فغاني 21.69 کيلومتر برساعت بود.
در حاليکه سرعت کيميش بالغ بر 17.86 کيلومتر برساعت بود.
انتهاي پيام/ک

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، تا پایان هفته در ساعت‌هایی از بعد از ظهر در ارتفاعات شرقی استان احتمال رشد ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

طلیعه محمدی افزود: همچنین امروز و فردا در برخی ساعت‌ها با افزایش سرعت وزش باد، دریا نیز تا حدودی متلاطم خواهد بود.

وی گفت: جهت وزش باد امروز بیشتر جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و روی دریا در ساعت‌هایی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت، از فردا شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در ساعت‌هایی به ویژه در سواحل مرکزی و فراساحل مرکزی وجنوبی استان ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا را نیز ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در برخی ساعت‌ها ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

به گفته محمدی، فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۰۷ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۸:۱۴، جزر دوم ساعت ۱۵:۰۶ و مد دوم ساعت ۲۰:۴۱ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)
  • مقایسه شبکه 5 جی با 5.5G
  • سرعت هواپیما‌های مسافربری در هر مرحله از پرواز چقدر است؟
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد
  • فیلیپ لام: کیفیت یوسوا کیمیش در خط هافبک بیش‌تر از دفاع راست است
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و یونیون برلین از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین