Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تلویزیون‌ ای پی تی ان، معاون رئیس "شورای تجارت چین-آمریکا " اعلام کرد تعرفه‌های گمرکی اعلام شده از سوی چین و آمریکا بر مصرف کنندگان و کشاورزان آمریکایی و مراکز تجاری در چین و آمریکا آسیب می‌زند.

جیک پارکر معاون شورای تجارت چین-آمریکا روز سه شنبه در مصاحبه با " آسوشیتدپرس " اعلام کرد تعرفه‌های اعلام شده از سوی چین و آمریکا در هفته گذشته به  مصرف کنندگان و کشاورزان آمریکایی و مراکز کسب و کار در دو کشور آسیب می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارکر از واشنگتن و پکن خواست قبل از آنکه این تعرفه‌ها در روز ششم ژوئیه اجرایی شود، اقدام کنند.

پارکر گفت: «وقتی که ما با شرکت‌های عضو صحبت می‌کنیم آن‌ها می‌گویند هنوز تعرفه‌های اجرایی نشده است و از حالا تا ششم ژوئیه فرصت هست تا یک راه حل از راه مذاکره به دست آید. ما می‌دانیم دست کم در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای در سطح بالا میان چین و آمریکا در جریان نیست و این مسئله فرصت برای همکاری را محدود می‌کند. اما ما در شورای تجاری چین - آمریکا، امیدواریم دو طرف با وجود تهدیدات کنونی، ضرورت بازگشت به میز مذاکره را درک و با یکدیگر گفتگو کنند تا ببینند چگونه می‌توان این مسائل را بدون اعمال تعرفه حل و فصل کرد؛ این تعرفه‌ها بر مصرف کنندگان و کشاورزان آمریکایی و مراکز کسب و کار در دو کشور آسیب می‌زند.»

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه به نماینده تجاری آمریکا دستور داد تعرفه‌های جدید بر واردات چین به ارزش ۲۰۰ میلیارد دلار را آماده کند.

این تعرفه‌های گمرکی که شاهد افزایش ده درصدی خواهد بود تازه‌ترین دور از اقدامات تنبیهی آمریکا علیه چین در جنگ تجاری میان دو کشور است.

انتهای پیام/

تعرفه‌های چین و آمریکا به کشاورزان آمریکایی و مراکز کسب و کار در دو کشور آسیب می‌زند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین آمریکا اقتصاد جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید

به گزارش «تابناک»، براساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، امروز (۹ اردیبهشت) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

بارش‌ها در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد و ممکن است موجب بروز سیلاب شود.

فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به‌تدریج بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز و نیمه جنوبی ایران ادامه دارد. طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده شرق و جنوب خلیج‌فارس مواج است.

رگبار پراکنده در برخی مناطق جنوبی کشور

همچنین، امروز در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و برای فردا در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • هدف‌گذاری رشد ۲۰ میلیارد‌دلاری تجارت