Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینفرد شفر برای تمدید قرارداد مهاجم شماره ۹ تیم خود ابراز تمایل کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات بیشترین تحرک را در خط حمله خود داشته است و تا کنون روح الله باقری،صیادمنش و آقاخان را جذب کرده است و البته قرار است این تیم در کنار مامه تیام یک مهاجم خارجی هم جذب کند تا همه گمانه زنی ها مبنی برای این موضوع باشد که وینفرد شفر تمایلی به ادامه همکاری با قربانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال شفر همچنان می خواهد علی قربانی در تیم استقلال باقی بماند و یک فصل دیگر هم پیراهن شماره ۹ این تیم را برتن کند. البته علی قربانی برای ماندن در تیم استقلال تردید دارد چراکه نمی خواهد در تیمی بازی کند که فرصت بازی کردن به او نرسد و قصد دارد لیگ هجدهم را در تیمی استارت بزند که مهاجم اول آن باشد و همچنان به درخشش سال های قبل خود ادامه بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مامه تیام شفر علی قربانی الهیار صیادمنش روح الله باقری شفر علی قربانی مامه تیام مرتضی آقاخان وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال

الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی الهلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، با جدایی از این تیم در نقل‌وانتقالات تابستان پیش رو شگفتی بزرگی را رقم خواهد زد.

بر اساس گزارش سایت اسپورت عربستان؛ ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال با وجود عملکرد درخشان الکساندر میتروویچ مهاجم دیگری با توانمندی‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد. میتروویچ گزینه ژسوس در نقل‌وانتقالات تابستان گذشته نبود و در روز‌های پایانی با توجه به عدم جذب بازیکنان موردنظر سرمربی پرتغالی به الهلال پیوست.

میتروویچ که در این فصل ۲۲ گل زده و بهترین گلزن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از رونالدوی پرتغالی است در صورت قعطی بودن جدایی‌اش از الهلال دوباره در رادار تیم‌های اروپایی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • توانایی زبان فارسی در گرو این است كه زبان علم باقی بماند
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا