Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@19:32:09 GMT

شهریه جدید مهدکودک‌ها به تفکیک مناطق +جدول

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۷۰۵۶

شهریه جدید مهدکودک‌ها به تفکیک مناطق +جدول

شهریه مصوب سال جاری مهدهای کوک به تفکیک محل (مرکز استان و مناطق/ شهرستان) و نوع فعالیت و با در نظر گرفتن ملاحظات آن تعیین و جهت اجرا ابلاغ شد.

خبرگزاری فارس: شهریه مصوب سال جاری مهد‌های کوک به تفکیک محل (مرکز استان و مناطق/ شهرستان) و نوع فعالیت و با در نظر گرفتن ملاحظات آن تعیین و جهت اجرا ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن ابلاغ شهریه مهدکودک‌ها در سال ۹۷، به شرح ذیل است:

شهریه مصوب سال جاری مهد‌های کوک به تفکیک محل (مرکز استان و مناطق/ شهرستان) و نوع فعالیت و با در نظر گرفتن ملاحظات به شرح ذیل تعیین و جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.
۱- شهریه ابلاغی از ابتدای اردیبهشت ماه سالجاری قابلیت اجرا دارد.
۲- شهریه مذکور شهریه پایه (شهریه مهد‌های کودک یک ستاره مشروط) بوده و طبق روال سنوات گذشته به منظور عنایت بند (۲) بخشنامه شماره ۱/۱۶۰۰۲ مورخ ۸۶/۰۶/۱۷ وزیر محترم وقت بازرگانی مبنی بر تعیین شهریه مهد‌های کودک بر اساس درجه بندی و ارتقاء کیفیت خدمات مهد‌های کودک شهریه مهد‌های کودک یک ستاره ۱۰ درصد، دو ستاره ۲۰ درصد، سه ستاره ۳۰ در صد و چهار ستاره ۴۰ درصد بیشتر از شهریه پایه در نظر گرفته شده است.
۳- شهریه فوق بدون احتساب هزینه تغذیه (صبحانه و ناهار) در نظر گرفته شده است.
۴- در صورتی که مهد‌های کودک صبحانه و ناهار ارائه نمایند حداکثر هزینه مجموع آن‌ها نباید از ۹۵۰/۰۰۰ ریال بیشتر باشد. تفکیک هزینه صبحانه و ناهار بر عهده کمیته تخصصی استان می‌باشد. تهیه میان وعده بر عهده والدین می‌باشد.
۵- تاکید می‌شود تهیه لوازم بهداشتی مصرفی مهدکودک (نظیر مایع دستشویی، دستمال کاغذی و ...) به عهده مهد‌های کودک می‌باشد.
۶- تهیه لوازم التحریر موردنیاز کودک بر عهده والدین می‌باشد لیکن به منظور رفاه حال والدین و در صورت رضایت آنان و پرداخت هزینه مربوطه می‌تواند توسط مهد کودک تهیه گردد به شرط آن که لیست لوازم التحریر و قیمت آن قبلاً به تأیید بهزیستی شهرستان رسیده باشد.
۷-هر مهدکودک تمام وقت (مهدکودکی که از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۵:۳۰ فعالیت می‌نمایند) می‌تواند با بکارگیری مربیان دارای مهارت و کارت مربیگری می‌تواند با توجه به رتبه‌ای که کسب نموده به همان تعداد فعالیت فوق برنامه اجرا نماید (یک ستاره مشروط لغایت چهارستاره) بنابراین در مجموع یک مهدکودک چهارستاره می‌تواند حداکثر (۵) فعالیت را در قالب فوق برنامه در یکی از محور‌های زیر اجرا نمایند:
الف) فعالیت‌های ورزشی ب) فعالیت‌های هنری (نمایش خلاق، سفالگری، نقاشی) ج) فعالیت‌های فرهنگی (آموزش ویژه قرآن به کودکان.)
۷-۱) بدیهی است انتخاب نوع فعالیت‌های فوق برنامه می‌بایست در راستای رشد و تکامل همه جانبه کودکان بوده، کاملاً منطبق بر فرهنگ اسلامی و ایرانی و همچنین مورد تائید کمیته تخصصی استان باشد.
۷-۲) ساعت اجرای فوق برنامه توسط کمیته تخصصی استان تعیین و به مهد‌های کودک ابلاغ می‌گردد.
۷-۳) اجرای بیش از یک فعالیت فوق برنامه در هر روز ممنوع می‌باشد.
۷-۴) شهریه هر فعالیت فوق برنامه حداکثر ۱۰ درصد شهریه نهایی مهد کودک می‌باشد.
۷-۵) شرکت کودکان در فعالیت‌های فوق برنامه کاملاً اختیاری بوده و باید با رضایت کتبی والدین باشد.
۷-۶) مهدکودک موظف است برای آن دسته از کودکانی که به هر دلیلی از کلاس‌های فوق برنامه استفاده نمی‌کنند برنامه جاری و تعریف شده خود را برگزار نمایند.
۸- شهریه هر ساعت اضافه فعالیت‌های مهدکودک در هر گروه سنی از طریق زیر محاسبه خواهد شد:
"شهریه ماهیانه هر کودک در هر گروه سنی تقسیم بر ساعت فعالیت عادی مهدکودک در طول یک ماه برای همان گروه سنی (ساعات فعالیت عادی مهد کودک تمام وقت ۱۹۲، نیمه وقت ۹۵، شبانه یا شبانه روزی بر اساس ۸ ساعت نگهداری کودک ۱۹۲ ساعت) "
۹- هزینه سرویس ایاب و ذهاب کودکان با توافق والدین و مهدکودک به طور جداگانه احذ خواهد شد.
۱۰- بخشنامه شهریه مصوب که از سوی استان برای مهدکودک ارسال خواهد شد، می‌بایست در معرض دید عموم والدین و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی استان قرار گیرد.
۱۱- اطلاع رسانی در خصوص سامانه پیامک دفتر امور کودکان و نوجوانان به شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۳۳ می‌بایست به نحو مقتضی در تمام مهد‌های کودک صورت پذیرد.
۱۲- در راستای حمایت از والدین و مهد‌های کودک و اطلاع طرفین از تعهدات و خدمات، ضروری است فرم قرارداد دریافت خدمات رشد و تکامل همه جانبه فی مابین والدین و مهدکودک که به تأیید دفتر حقوقی سازمان نیز رسیده است، در اختیار تمامی مهد‌های کودک قرار گرفته و هنگام ثبت نام کودک تکمیل گردد.

جداول طبق بخشنامه شماره ۲۶۷۲۴/۹۶/۷۰۰ مورخ ۹۶/۲/۳۰ ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور:

جدول شهریه مهد‌های کودک استان تهران، شمیرانات سال ۹۸-۹۷ (یک ستاره مشروط)

ردیف گروه سنی  تمام وقت نیمه وقت 1 شیرخوار 6 ماه تا 2 سال  6.180.000 4.730.000 2 نوپا 3-2 سال 4.430.000 3.320.000 3 نوباوه 6-3 سال 4.330.000 3.240.000

جدول شهریه مهد کودک‌های استان تهران، شهر تهران، مناطق ۲ الی ۸ و ۲۲ سال ۹۸-۹۷ (یک ستاره مشروط)

ردیف گروه سنی تمام وقت نیمه وقت 1 شیرخوار 6 ماه - 2 سال 4.360.000 3.320.000 2 نوپا 3-2 سال 3.900.000 3.000.000 3 نوباوه 6-3 سال 3.900.000 3.000.000

جدول شهریه مهد‌های کودک استان تهران/ شهر تهران، مناطق ۹ الی ۱۴، ۱۷، ۱۸، ۲۱ سال ۹۷-۹۸ (یک ستاره مشروط)

ردیف گروه سنی تمام وقت نیمه‌وقت 1 شیرخوار 6 ماه - 2 سال 4.220.000 3.240.000 2 نوپا 3-2 سال 3.610.000 2.780.000 3 نوباوه 6-3 سال 3.000.000 2.300.000


جدول شهریه مهد‌های کودک استان تهران/ شهر تهران، مناطق ۱۵-۲۰ و شهرستان ری سال ۹۸-۹۷ (یک ستاره مشروط)

ردیف گروه سنی تمام وقت نیمه‌وقت 1 شیرخوار 6 ماه - 2 سال 4.200.000 3.320.000 2 نوپا 3-2 سال 2.540.000 1.950.000 3 نوباوه 6-3 سال 2.370.000 1.830.000

جدول شهریه مهد‌های کودک استان تهران، شهرستان‌های تابعه سال ۹۸-۹۷ (یک ستاره مشروط)

ردیف گروه سنی تمام وقت نیمه‌وقت 1 شیرخوار 6 ماه - 2 سال 3.350.000 2.700.000 2 نوپا 3-2 سال 2.760.000 2.200.000 3 نوباوه 6-3 سال 1.370.000 1.100.000 لینک کوتاه خبر: farda.fr/003UUl

منبع: فردا

کلیدواژه: شهریه مهد کودک مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی در فارس

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با هشدار سطح نارنجی و فعالیت سامانه بارشی در استان از فردا ۱۲ اردیبهشت، اظهار کرد: این سامانه موجب بارش باران گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق تگرگ می‌شود. 

او با بیان اینکه این سامانه بارشی تا اواخر وقت روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در استان پابرجاست، افزود: این سامانه فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مناطقی از استان به ویژه نیمه جنوبی و نواحی غربی در شهرستان‌های مهر، لامرد، لار، گراش، اوز، قیروکارزین، خنج، جهرم، فسا، استهبان، نی ریز، فیروزآباد، فراشبند، نورآباد ممسنی، رستم و کازرون را فرا می‌گیرد.

حقیقت ادامه داد: این سامانه بارشی در روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت برای همه مناطق استان بویژه نیمه جنوبی و مناطق غربی، مرکزی و شیراز پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: این سامانه در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت نیمه غربی و مناطق مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 او گفت: با توجه به اینکه اثر مخاطره این سامانه، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و سیلاب، طغیان رودخانه ها، لغزندگی جاده ها، صاعقه و سقوط اشیاء بدون مهار از ارتفاعات است، توصیه می‌شود: در تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق مرتفع، سفر‌های برون شهری، لایروبی کانال‌ها و آب رو‌ها احتیاط و از فعالیت‌های کوهنوردی و کار در ارتفاع پرهیز شود.

مدیرکل هواشناسی فارس بیان کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند
  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق