Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، اظهار کرد: حدود ۶ نفر از معلمان بازنشسته به نمایندگی از بازنشستگان فرهنگی به دفتر بنده آمدند و به آن‌ها توضیح دادم که هیچ وزارتخانه‌ای نیست که پاداش ۹۶ کارکنان خود را داده باشد.

وی با تأکید بر اینکه منظور شرکت‌ها نیست، گفت: اولین وزارتخانه‌ای که بنا بر تأکید دولت، پاداش پایان خدمت شان پرداخت می‌شود، آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطحایی ادامه داد: پاداش پایان خدمت معلمان نسبت به بقیه کارمندان تا حدودی پایین‌تر است؛ مثلا ممکن است کارمندی در یک وزارتخانه‌ای ۱۵۰ میلیون تومان پاداش بگیرد، ولی معلمی داریم که ۷۰، ۸۰ میلیون تومان پاداش دارد.

بیشتر بخوانید:صندوق ذخیره فرهنگیان، خیریه نیست 

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: تأکید می‌کنم منظور بنده از عدم پرداخت پاداش پایان خدمت، وزارتخانه‌هاست؛ ممکن است فردی بگوید برادر خانمم در بانک بوده است و پاداش پایان خدمتش را گرفته است، ولی بنده صرفا درباره وزارتخانه‌ها صحبت می‌کنم.

وی با بیان اینکه پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا شهریور ماه پرداخت می‌شود، گفت: ما نظرمان این بود حالا که قرار است تا شهریور ماه پرداخت کنیم، به ترتیب اولویت به آن‌هایی که زودتر بازنشسته شدند، صد درصد پرداخت شود، اما خود نمایندگان معلمان بازنشسته گفتند که سه قسط کنید، ولی به همه سه قسط پرداخت شود.

بطحایی در پاسخ به این پرسش که اولین بخش پاداش پایان خدمت فرهنگیان چه زمانی پرداخت می‌شود، اظهار کرد: فکر می‌کنم از ۱۰ روز آینده اولین قسط پرداخت شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

آغاز پرداخت قسط اول پاداش فرهنگیان بازنشسته از ۱۰ روز آینده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اموزش و پرورش صندوق بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال

کمتر از یک هفته بعداز واگذاری قطعی مالکیت استقلال به پتروشیمی خلیج فارس، حالا وزارت ورزش اولین دخالت را در تصمیم های این مجموعه در مورد باشگاه فروخته شده، انجام دادند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ درحالی که وزارت اقتصاد برای تغییر نام باشگاه استقلال توسط خریدار، اجبار قانونی قرار داده، معاون وزیر ورزش در واکنش به اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام استقلال گفت: «نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند.» او البته اضافه کرده که «خریداران مختارند».

از شب گذشته شایعه‌هایی درباره اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به باشگاه استقلال و حذف نام ایران منتشر شد. خبرگزاری های رسمی کشور این خبر را تایید کردند. اما روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس مالک باشگاه استقلال، چنین چیزی را رد کرد.

ساعتی بعد عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر پسوند استقلال خبر داد. نکته اینکه مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، تایید کرد با افکار عمومی بازی کردند.

با این حال، شروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش به یک برنامه تلویزیونی گفته «این شرکت‌ها مختار هستند که هیات مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.»

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست