Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@20:32:49 GMT

عرضه مرحله اول بلیت قطارهای تابستانی رجا از فردا

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۷۸۴۶

به گزارش عصرایران، شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: فروش بلیت قطارهای مسافری کلیه محورها به صورت همزمان از کلیه کانال های فروش شرکت رجا از ساعت ۱۰ صبح همین تاریخ انجام می‌شود.

هموطنان گرامی برای تهیه و خریداری بلیت قطارهای رجا در ایام مذکور می توانند به روش های مختلفی از جمله: اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹، نمایندگی های مجاز سراسر کشور، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ی ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن‌ ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت می‌باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • آبی های چشم انتظار و خبر تلخ از صندلی های ورزشگاه آزادی !
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا