Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@13:38:53 GMT

بازیکن مصدوم تیم ملی روسیه به دوپینگ متهم شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۸۶۴۷

به گزارش وانانیوز، 

 گریگوری رودچنکوف مدیر آزمایشگاه مسکو مدعی شده روسلان کامبولوف بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه آزمایشات مثبت دارویی را تحت پوشش مشابه با ورزشکاران در سال 2014 المپیک سوچی داشته است.

این ورزشکار از ترکیب تیم ملی روسیه به دلیل آسیب‌دیدگی ساق پا خارج شد. طبق اعلام ARD یک نمونه مثبت در سال 2015 توسط آزمایشگاه مسکو به دست آمده که متعلیق به یک فوتبالیست است اما این موضوع هیچ وقت توسط آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ گزارش نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادعا شده این نمونه به خاطر استفاده از دگزامتازون مثبت شده است.

خاطرات نوشته شده توسط رودچنکوف و منتشر شده توسط ARD ادعا می‌کند که نمونه با کمک نماینده FSB یوگی بولچین، همان فردی که قول داده بود که نمونه هایی را در بازی های المپیک زمستانی و پارالمپیک در سوچی پنهان کند، مخفی شده بود.

رودچنکوف مدعی شده فیفا از این اتهامات آگاه است. فیفا ماه گذشته اعلام کرد هیچ نمونه مثبتی در لیست بازیکنان تیم ملی روسیه وجود ندارد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • قیمت نفت از نردبان عوامل مثبت بالا رفت
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس