Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@08:29:28 GMT

نخستین بیمه تکمیلی درمانی برای صیادان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۸۷۳۳

صیادان کشور برای نخستین بار با حمایت سازمان شیلات ایران زیر پوشش بیمه تکمیلی درمان سرمد قرار می گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، روز سه شنبه تفاهم نامه همکاری بیمه ای میان اتحادیه سراسری صیادان ایران و شرکت بیمه سرمد با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران برای بیمه تکمیلی درمانی صیادان امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش در این تفاهم نامه همکاری، بیمه عمر و حادثه، صاحبان شناور، بیمه بدنه مسوولیت و خودروهای اعضای صیادان و صاحبان شناور ها نیز گنجانده شده است.

در مراسم امضای این تفاهم نامه، معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران گفت: با این پوشش بیمه تکمیلی درمانی، دغدغه صیادان کشور و خانواده هایشان در حوزه درمانی برطرف می شود.

دکتر شاپور کاکولکی، پوشش بیمه تکمیلی درمانی صیادان کشور را اتفاقی مهم برای جامعه صیادی دانست و اظهار داشت: در فاز نخست پیش بینی شده نزدیک به ۱۰ هزار صیاد زیر پوشش بیمه تکمیلی درمانی سرمد قرار گیرند.

وی افزود: ما به نیابت از جامعه شیلاتی و صیادی کشور وظیفه حمایت و پشتیبانی از بیمه گذار و بیمه گر را داریم تا این روند سریع تر و بهتر صورت گیرد.

کاکولکی با بیان این که جامعه صیادی، بزرگترین جامعه تعاونی کشور است، تصریح کرد: نزدیک به ۱۵۰ هزار صیاد رسمی در استان های کشور فعالند که با احتساب خانواده هایشان حدود یک میلیون نفر می شوند و این جامعه نیاز به فعالیت بیمه گر دارد.

وی گفت: صیادان، جامعه شکننده با شغل سخت و زیان آور هستند و نیاز به حمایت دارند و ما استان ها را برای انجام این بیمه هماهنگ کرده ایم.

در این مراسم، مدیرعامل و عضو هیات مدیره اتحادیه سراسری تعاونی های صیادی ایران نیز بیمه تکمیلی درمان صیادان کشور را، اقدامی مهم در راستای حمایت از آنان دانست.

یعقوب دوجی گفت: صیادان در شمال و جنوب کشور بر روی دریا فعالیت می کنند و با مرکز شهرها فاصله دارند و از این رو از بسیاری از خدمات محروم مانده اند.

وی افزود: سازمان شیلات ایران، پل ارتباطی برای ارایه خدماتی در حوزه بیمه تکمیلی درمانی است و این اقدام حمایتی از جامعه صیادان برای نخستین بار در دولت تدبیر و امید صورت می گیرد.

رییس هیات مدیره و سرپرست شرکت بیمه سرمد نیز در این مراسم اظهار داشت: تلاش می کنیم خدمات ارزشمند در قالب بیمه به جامعه صیادان ارایه دهیم و حمایت های سازمان شیلات ایران از بیمه تکمیلی درمانی نشان می دهد که این سازمان می خواهد مشکلات صیادان را حل کند.

دکتر مجتبی کاتب افزود: هفت استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، گلستان، مازندران، گیلان و خوزستان از استان های هدف ما برای پوشش بیمه ای صیادان هستند و نگاه ما به آنها حمایتی است.

وی اظهار داشت: در مرحله نخست، سقف پوشش هزینه های بستری در بیمارستان برای هر یک از صیادان و اعضای تحت تکفل آنها حداکثر ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: صیادان بیمه تکمیلی بیمه سرمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین ، امیرعلی داوود مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: واردات قطعی این خودروهای هیبریدی از چهار برند مطرح (تویوتا، نیسان، لکسوس و سوزوکی) و واردات قطعی خودروهای سواری و تجاری از محصولات هشت برند دیگر توسط یکی از شرکت‌های معتبر واردات و صادرات ذیل رویه گمرکی بر اساس مصوبه هیأت وزیران برای واردات قطعی خودرو در ۲۳ دی ۱۴۰۲ به مناطق آزاد کشور انجام شده است.

آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط

وی ادامه داد: پس از ورود این خودروهای وارداتی به منطقه آزاد قشم توسط شرکت طلوع طلایی کیش، مراحل ترخیص گمرکی و شماره گذاری آنها آغاز شده و پس از آن برای استفاده شخصی ساکنان جزیره قشم، جزیره کیش و شبکه حمل و نقل عمومی این جزایر به فروش می‌رسند.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم اضافه کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که اسفندماه سال گذشته میان مناطق آزاد قشم و کیش و این شرکت به امضا رسیده، بخشی از این خودروها پس از ورود به منطقه آزاد قشم، در منطقه آزاد کیش توسط این شرکت عرضه خواهند شد. همچنین مذاکراتی با سایر مناطق آزاد کشور نیز برای عرضه این خودروها با رویه ترانزیت خارجی بین مناطق در حال انجام است.

داوود با بیان اینکه مراحل ثبت سفارش برای واردات قطعی این خودروها در سامانه جامع پنجره واحد تجارت فرامرزی کشور (ای.پی.ال) انجام شده است، افزود: تمامی مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و سازمان حفاظت از محیط زیست کشور نیز اخذ شده و خودروهای یادشده دارای استانداردهای بین المللی (جی. سی. سی) و (سی. سی. سی) هستند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای وارداتی به صورت صفر کیلومتر و مدل ۲۰۲۴ هستند که واردات برخی از مدل‌ها مانند تویوتا کرولا و کرولا کراس، انواع ون مرسدس بنز، تویوتا سی اچ آر، تویوتا کمری، تویوتا لوین، تویوتا سیه‌نا، لکسوس یو. ایکس و ۱۸ مدل ون برای سیستم حمل و نقل عمومی برای نخستین بار صورت می‌گیرد.

مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته محموله‌های بعدی خودروهای واردات قطعی به فوریت و در روزهای آینده، وارد جزیره قشم خواهند شد.

کد خبر 849507 منبع: مهر برچسب‌ها واردات خودرو خبر مهم خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • اسلامی: آماده‌ایم فناوری‌ها را به سایر کشور‌ها منتقل کنیم
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟