Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرآب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان با اشاره به این‌که روزانه ۲۲ سرویس آب به روستاهای اردستان حمل می‌شود، گفت: تعداد ۳۰ تانکر فلزی شش هزار و ۳۰ هزار لیتری به منظور استقرار در روستاهایی که از آب اصفهان استفاده می‌کنند و آب جیره بندی دارند با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نصب شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، «رضا دهقان» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر شش تانکر آبرسانی سیار در روستاها فعال است و به ۸۵ روستا آبرسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز عملیات تعویض شبکه‌های داخلی روستای ماسبندی اردستان آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به فرسوده شدن شبکه داخلی روستا به متراژ 2100 متر مربع با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال بازسازی این شبکه انجام خواهد شد.

مدیرآب و فاضلاب روستایی شهرستان اردستان گفت: بازسازی انشعابات این روستا به تعداد ۷۵ مورد و نصب ۹ عدد شیر فلکه برای تنظیم آب با مشارکت بخشداری و دهیاری روستا انجام می‌شود.

دهقان با بیان این‌که هم‌اکنون شش دستگاه تانکر آبرسانی سیار در روستاها فعال هستند، تصریح کرد: به ۸۵ روستا آبرسانی می‌شود که از این مقدار ۴۵ روستا تحت پوشش آب روستایی قرار ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تانكر آبرساني جيره بندي آب منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب لرستان هشت مصوبه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است که شش مورد از آنها در حوزه فاضلاب و دو مورد در حوزه آب است، اظهار داشت؛ مشکلی که در لرستان وجود دارد این بوده که هیچ‌کدام از شهرهای استان آب شرب پایدار ندارند.

وی با اشاره پیشرفت ۷۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد، پیشرفت ۶۸ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب بروجرد، پیشرفت ۴۴ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب دورود، پیشرفت ۶۷ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب کوهدشت و پیشرفت ۹۵ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب پلدختر، عنوان کرد: همچنین یکی دیگر از طرح‌ها، پروژه «قمرود» است که تا کنون هیچ اعتباری برای آن اختصاص پیدا نکرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: بخشی از این پروژه در لرستان از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا و برخی از روستاها از آب شرب بهره‌مند شده‌اند، گفت: همچنین آبرسانی به شهر «شاپورآباد» الیگودرز در قالب این پروژه تا کنون عملیاتی شده است.

اکبریان، افزود: مابقی پروژه آبرسانی به روستاها در قالب طرح «قمرود» اعتباری برای تکمیل ندارند.

کد خبر 6087679

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد