Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@03:04:58 GMT

قدردانی رییس سازمان زندان ها از مدیرعامل بانک ملت

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۸۸۹۷

قدردانی رییس سازمان زندان ها از مدیرعامل بانک ملت

پول‌نیوز - رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در نامه ای از دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت قدردانی کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر جهانگیر در این نامه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مدیران و کارکنان بانک ملت، از مدیرعامل این بانک به دلیل اهدای کمک ۵ میلیارد ریالی به پویش آزادسازی زندانیان در ماه مبارک رمضان، تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این نامه تاکید کرد که این اقدام ارزشمند بانک ملت نزد خداوند متعال، دارای اجر والایی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، چک کمک ۵ میلیارد ریالی بانک ملت در ماه مبارک رمضان، در شب های قدر از سوی علی اکبر صابریان مدیرکل روابط عمومی این بانک به دکتر جهانگیر رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور تقدیم شد که این اقدام مورد استقبال رسانه ها و شبکه های تلویزیونی از جمله برنامه پربیننده ماه عسل نیز قرار گرفت.

بانک ملت پیش از این نیز در اسفندماه ۹۶ با کمک نقدی بیست میلیارد ریالی و آزادسازی ۱۳۴زندانی جرائم غیر عمد، در آستانه تحویل سال نو، شادی را به خانواده آن ها هدیه داده بود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سازمان زندان ها بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد

با اعلام مدیرعامل بانک شهر، مدیران این بانک می توانند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، مهدی احمدی مدیرعامل عامل بانک شهر پس از عقد قرارداد امروز کنسرسیوم بانکی برای تحویل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ۳ عضو هیأت مدیره و مدیرعامل را طبق توافق صورت گرفته ما اعلام می‌کنیم.

او افزود: تا پایان فصل که پنج هفته باقی مانده است درویش را تغییر نمی‌دهیم.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی