Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛    مجید پارسایی روز چهارشنبه در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در شهر هرات، مرکز شهرستان خاتم در استان یزد  افزود: استعدادهای خوبی در این رشته در مناطق محروم وجود دارد که نمونه آن حضور چهار بازیکن از شهرستان خاتم در اردوی تیم ملی است.
به گفته وی اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان از 24 خرداد ماه در این شهر آغاز شده و تا 31 خرداد ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: در این اردو استقبال خوبی از تیم ملی نوجوانان شده و امیدواریم تیم ملی با کسب پیروزی در رقابت ها بتواند خاطره خوبی را برای مردم هرات مرکز این شهرستان رقم بزند.
پارسایی، همچنین با بیان اینکه فرایند مثبت این اردو توسعه مسائل تاکتیکی و تکنیکی و بحث علم هندبال است، اظهار داشت: در اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور 28 بازیکن حضور دارند که پنج نفر از آنان از استان یزد هستند که از این تعداد هم چهار نفر از شهرستان خاتم انتخاب شده اند.
وی یادآور شد: از زمان مستقر شدن در شهر هرات، مسئولان، سنگ تمام گذاشتند که امید داریم این شرایط در همه جای ایران فراهم شود و بقیه شهرستان ها هم بتوانند مقدمات چنین اردوهایی را فراهم کنند.
وی از ریاست هندبال استان، یزد رئیس هیات هندبال شهرستان خاتم و همه کسانی که در این اردو تیم ملی و کادر فنی آن را حمایت همه جانبه کردند تقدیر کرد.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری جنوب مرکز یزد واقع شده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون هندبال مناطق محروم ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است

به گزارش خبرآنلاین امیرعبداللهیان در این دیدار توسعه و ارتقای همه جانبه مناسبات با قاره آفریقا را از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه مناسبات دوجانبه با جمهوری آفریقای مرکزی در زمینه‌های مورد نیاز این کشور به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، علمی و فناوری و آموزشی آمادگی خود را اعلام می‌دارد.

«انگاته روبارد»، وزیر شرکت‌های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت پذیرش دعوت جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در دومین همایش ایران و آفریقا و اکسپو تهران و ابراز قدردانی از حسن میزبانی از ایشان و هیات همراه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشورمان در زمینه‌های علمی، فناوری و صنعتی را ستود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901272

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است/ تعداد شاگردان استادی که سالیانی 100 شاگرد داشت به 10 نفر رسیده! حدود 150 استاد در سال گذشته تدریس داشتند، اما در سال جاری تا 2 ماه از تدریس محروم بودند
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد