Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم محلات گفت: اعطای دلار 4200 تومانی به افرادی خاص باعث به وجود آ‌مدن ده‌ها بابک زنجانی شده است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 30 خرداد) طی تذکری شفاهی با تأکید بر ضرورت رعایت شفافیت، اظهار کرد: ما همواره بر شفافیت تأکید کرده‌ایم و در زمان بررسی قراردادهایی چون توتال و پژو هم خواستار شفافیت بودیم اما کسی به این موضوع توجه نکرد و این قرارداد محرمانه ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هر چقدر نمایندگان مجلس این در و آن در زدند تا از محتوای این قرادادها اطلاع پیدا کنند، نتوانستند.

سلیمی تأکید کرد: اگر ما دنبال شفافیت هستیم،‌ باید جلوی لیست بلند محرمانه‌ها را می‌گرفتیم که در بحث خرید هواپیما هم قراردادهایی محرمانه منعقد شد.

نماینده مردم محلات با اشاره به اینکه در حال حاضر هم دلار 4200 تومانی را به عده‌ای خاص می‌دهند، اظهار کرد: این افراد با دلار 4200 تومانی اجناسی را وارد می‌کنند و با دلار 8000 تومانی در بازار می‌فروشند که یک رانت 110 هزار میلیارد تومانی از این طریق ایجاد شده است و ده‌ها بابک زنجانی از این راه به وجود آمده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی برگشت
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • لبه تیغ
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم