Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، چهارمین کارگاه آموزش خلاق باستان شناسی برای کودکان در سه گروه سنی ۵-۶ سال، ۷-۹ سال و ۱۰-۱۱ سال از ۲۰ تیر تا ۲۳ شهریور در مجموعه فرهنگی نیاوران برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی با بومی سازی مفاهیم و محتوای علمی متناسب با شرایط میراث فرهنگی ایران با تمرکز بر آشتی کودکان با گذشته تاریخی خود به عنوان صاحبان اصلی میراث فرهنگی و ایجاد دغدغه نسبت به حفاظت میراث فرهنگی از راه شناخت و آگاهی بخشی در راستای رسیدن به توسعه پایدار برای سومین سال متوالی در این مجموعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره کارگاهی، کودکان بازی می‌کنند، می‌آموزند و هوش ادراکی شان تقویت می‌شود و در پایان، گواهی نامه حافظ کوچک میراث فرهنگی از سمت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دریافت می‌کنند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره می‌توانند به مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران (ساختمان اداری) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۲۶۱۱۶۰۴۵-۰۲۱ و ۰۹۹۰۲۶۲۶۵۹۹ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آموزش باستان شناسی خلاق کودکان آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ثابت اقلیدی امروز چهارشنبه در رابطه با سند مالکیت تخت جمشید گفت: در راستای تثبیت و صدور اسناد مالکیت اماکن تاریخی و میراث فرهنگی استان و با همکاری اداره ثبت‌اسناد و املاک این استان، سند مالکیت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید به نام میراث فرهنگی صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه بزرگداشت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی فارس فردا در مجموعه جهانی تخت جمشید برگزار خواهد شد گفت: در این برنامه نشست بین‌المللی تخصصی، تقدیر از پیشکسوتان، استادکاران، کنشگران و افراد مؤثر در تحقق مسئولیت اجتماعی و مدیران دولتی و … همچنین مراسم رونمایی از سند مالکیت مجموعه هانی تخت جمشید برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: محور اصلی نشست‌های تخصصی این برنامه شامل آمادگی، واکنش و بازیابی بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بلایا و حوادث به‌ویژه بحران فرونشست در محوطه‌های باستانی استان است.

کد خبر 6081015

دیگر خبرها

  • سند مالکیت تخت جمشید رونمایی شد
  • رونمایی از سند مالکیت مجموعه جهانی تخت جمشید
  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام می‌شود
  • کشف رود؛ اصلی‌ترین و بنیادی‌ترین عامل سکونت در مشهد 
  • سند مالکیت تخت‌جمشید در روز جهانی بناهای تاریخی رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» فردا رونمایی می‌شود
  • مطالعه و کاوش در ۵ محوطه باستانی استان اردبیل
  • تقدیر از استادکاران و مرمتگران/آسیب شناسی نشانه ضعف نیست
  • ثبت ملی ۲۵ اثر تاریخی استان اردبیل