Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از سنقر، با اشاره به اقدام غیر قانونی رئیس جمهور آمریکا مبنی بر انتقال سفارت کشورش از تل آویو به «قدس شریف» اظهار داشت: عمده هدف ترامپ این بود که جایگاه  رژیم جعلی صهیونیستی را در جوامع بین‌المللی تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی روز جهانی قدس را مهم‌ترین عامل به انزوا کشاندن رژم اشغالگر قدس و آمریکا دانست و افزود: عدم وحدت و انسجام کشورهای مسلمانان باعث شده که سلطه‌طلبان بتوانند در امور فلطسین دخالت و برای مردم این سرزمین تکلیف مشخص کنند، لذا عملکر رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت کشورش به قدس حامل پیامی برای جهان اسلام به مضمون ضعف و سست‌ایمانی برخی از کشورهای اسلامی بود. 

حجت الاسلام حسینی کیا با بیان اینکه آل سعود با صرف هزینه‌های هنگفت حضور نیروهای آمریکایی در منطقه را تثبیت می‌کند، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آمریکا به منظور تحقق اهداف عربستان برای به آشوب کشیدن منطقه از آل سعود پول دریافت می‌کند و به سعودی‌ها اعلام کرده که اگر شما در منطقه تحت حمایت من نبودید، کار شما تمام بود. این نشان می‌دهد که قدرت‌های غربی با تفرقه‌افکنی میان کشورهای مسلمان توانسته‌اند برخی از آنها را زیر پرچم سلطه‌گری خود قرار دهند. 

وی عدم وحدت میان مسلمانان را ابزار مهمی در جهت تحقق یافتن اهداف دشمنان جهان اسلام دانست و گفت: اگر امت‌های مسلمان با هم اتحاد و انسجام داشتند امروز شاهد اقدامات ضد انسانی و اسلامی آمریکا و متحدانش در منطقه و در فلسطین نبودیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۹۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کاخ سفید شامگاه یکشنبه از گفت‌وگوی تلفنی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل خبر داد.
بایدن در این گفت‌وگوی تلفنی بار دیگر بر پایبندی قاطع آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا از نتانیاهو خواست تا در موضوع افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همکاری با سازمان‌های بین‌المللی را افزایش دهد.

بایدن و نتانیاهو درباره عملیات ارتش اسرائیل در رفح نیز گفت‌وگو کرده و رئیس جمهور آمریکا بار دیگر موضع خود در خصوص این عملیات را ابراز داشت.

بر اساس گزارش کاخ سفید، دو طرف همچنین در خصوص مذاکرات آزادی گروگان‌ها در کنار آتش‌بس فوری در باریکه غزه نیز صحبت کردند.

کد خبر 847915 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • جنگ‌افروزی دشمنان در منطقه برای تسلط بر خلیج فارس است
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین