Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت اله لطفی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی استان تهران که به میزبانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، طی سخنانی با بیان این که جنایات آمریکا علیه حقوق بشر و جوامع گوناگون و نیز کشورمان بسیار گسترده است، گفت: نباید هفته حقوق بشر آمریکایی مختص یک روز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که ستاد هفتم تیر که در سال های گذشته فعال بود، به ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی تبدیل شده است، ادامه داد: باید عنوان هفته افشای حقوق بشر آمریکایی در سراسر کشور مورد تاکید قرار گرفته و به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به چالش کشیده شدن حقوق بشر آمریکایی یک مطالبه جدی از سوی مقام معظم رهبری دانست و گفت: نباید در حوزه حقوق بشر تدافعی عمل کنیم و باید به صورت تهاجمی جنایات آمریکا را به چالش بکشیم.

لطفی ادامه داد: رسالت ستاد افشای حقوق بشر آمریکایی در تبیین جنایات استکبار بسیار سنگین است، چرا که دست استکبار جهانی به خون بی گناهان جهان و ایران آلوده است، هرکس کوتاهی کند باید روز قیامت پاسخگو باشد.

وی با بیان این که برخی پیاده نظام های احمق سخن از مذاکره مستقیم با آمریکا می کنند، تاکید کرد: آمریکا نشان داد، که به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و این امر را مقام معظم رهبری از همان ابتدا عنوان کرده بودند، ما رهبری به جامعیت و صلابت مقام معظم رهبری در جهان نداریم و لذا در این خصوص باید با حرکت پشت ولایت فقیه، از تفرق و چند صدایی پرهیز کرده و اشتباهات را دو بار تکرار نکنیم.

بر اساس این گزارش، جلسه ستاد بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به ریاست حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و با حضور نصرت اله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نمایندگان وزارتخانه ها، نهادهای کشوری و لشکری و ادارات کل استان تهران برگزار شد.


 

کد خبر 4325230

منبع: مهر

کلیدواژه: حقوق بشر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نصرت الله لطفی راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر ماه مبارك رمضان خرم آباد بیرجند تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده بهارستان ۲۱ اردیبهشت در ۱۵ استان کشور برگزار می‌شود، که از این تعداد ۱۶ کرسی، سهم حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات، اسلامهشر و پردیس است.
---
واجدان شرایطی که در دور اول انتخابات مجلس در هرحوزه انتخابیه رای داده اند، باید در همان حوزه انتخابیه در دور دوم انتخابات مجلس رای بدهند. جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در اینباره میگه
تصویر
---

بیش از ۴۰ هزار ناظر شورای نگهبان بر روند دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کنند. طهان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: گزارش‌هایی که درباره انتخابات دریافت شده، بررسی و صحت انتخابات در تمامی حوزه‌های انتخابیه تأیید شده و بحث از نظر ما پایان یافته است؛ اگر برخی نکاتی دارند، از طریق اعتبارنامه می‌توانند این کار را پیگیری کنند.
---
شایان رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران هم گفته: برای دور دوم انتخابات مجلس فقط در حوزه شهر تهران ۲۸۷۴ شعب اخذ رای ثابت و ۳۱۱ شعب سیار بطور الکترونیک در نظر گرفته شده است.

تصویر

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه در دیدار مقام آمریکایی
  • ادعای مقام آمریکایی درباره توقف ارسال محموله مهمات به تل‌آویو
  • آمریکا: تسلط اسرائیل بر گذرگاه رفح، عبور از خط قرمز نیست
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • الزام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات مجلس به مراجعه به شعب قبلی