Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اردبیل با اشاره به جلسه ویژه مجمع نماینگان استان و استاندار اردبیل با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: در این جلسه اختصاص فاینانس ۷۵۰ میلیارد تومانی به پروژه راه‌آهن اردبیل قطعی شد که این مهم گامی بزرگ در جهت تکمیل هر چه سریع‌تر این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ارتباطی این استان، از ابتدای مجلس دهم در مجمع نمایندگان استان هدفگذاری شده بود، تصریح کرد: در همین راستا احیای پروژه راه‌آهن اردبیل ـ میانه در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس ادامه داد: در این راستا افزایش محسوس و چندین برابری اعتبارات مصوب و تخصیص یافته در چند سال اخیر برای پروژه راه آهن اردبیل نشان از تغییر رویه دولت در توجه به این پروژه مهم و حیاتی بود.

وی تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر استاندار اردبیل به پروژه‌های کلان استان نظیر راه‌آهن اردبیل را قابل توجه دانست و ابراز امیدواری کرد در سایه وحدت مجمع نمایندگان استان و دولت محلی، شاهد توسعه روزافزون استان اردبیل باشیم.

کد خبر 4325587

منبع: مهر

کلیدواژه: راه آهن اردبیل صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر ماه مبارك رمضان خرم آباد بیرجند تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم