Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:38:12 GMT

بدهی 600 میلیارد ریالی کاشانی‌ها به شهرداری

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۶۹۶۰۶

بدهی 600 میلیارد ریالی کاشانی‌ها به شهرداری

مدیردرآمد شهرداری کاشان گفت: شهرداری کاشان مبلغی بیش از 600 میلیارد ریال معوق نوسازی دارد که ناشی از پرداخت نکردن عوارض نوسازی توسط شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، «عباس شافعی» در نشست شورای اسلامی این شهرستان، اظهار کرد: تعرفه عوارض شهرداری در سال جاری افزایشی نداشته و در بسیاری از کدهای عوارضی شاهد کاهش هستیم که شهروندان می‌توانند پیش از مراجعه به شهرداری این تعرفه را از سایت شهرداری دریافت و عوارض خود را محاسبه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس تفاهم‌نامه شهرداری با بانک شهر مقرر شده است شهروندانی که بدهی عوارض شهرداری دارند یا متقاضی دریافت خدمات از شهرداری هستند به میزان مبلغ بدهی خود به بانک شهر معرفی شده و از وام قرض‌الحسنه با بازپرداخت 24 ماهه استفاده کنند.

مدیردرآمد شهرداری کاشان با تأکید بر این‌که این روش نقش موثری در حمایت از شهروندان دارد، گفت: با اجرای این طرح علاوه بر استفاده شهروندان از تسهیلات قرض‌الحسنه، بدون بهره پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از شهرهای تهران و تبریز، این طرح در کاشان اجرا می‌شود که علاوه‌بر حمایت از شهروندان، موجب رونق صنعت ساختمان شده و رشد نقدینگی شهرداری را به دنبال خواهد داشت.

شافعی گفت: پیش فروش بخشی از منابع شهرداری در قالب فروش تراکم شناور یکی از چالش‌های این شهرداری است که افزون بر 200  میلیارد ریال تراکم شناور داریم و امسال از این محل، درآمدی نصیب شهرداری نمی‌شود.

وی یادآور شد: پیش از این 100 فقره توافق به ارزش تقریبی 700 میلیارد ریال انجام شده که در واقع شهرداری منابع آن را دریافت کرده است، اما اکنون به جهت غیر قانونی بودن آن توافق‌نامه‌ها قادر به انجام تعهد خود نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام عوارض منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۶۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این گزارش شهروندان از صف‌های طولانی برای گرفتن نوبت، کمبود نیرو برای پذیرش و همچنین کمبود پزشک متخصص گلایه‌مند بودند.
مدیر درمانگاه چشم پزشکی پوستچی هم با بیان اینکه اقدامات زیادی در شش ماه گذشته در این درمانگاه انجام داده ایم گفت: کمبود فضای فیزیکی باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
پناهی گفت: روز انه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی با اداره اوقات در حال ساخت بیمارستان بزرگ چشم پزشکی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای دریافت نوبت حضوری مراجعه نکنند و به صورت اینترنتی از سایت  nobat .sums.ac.ir   وقت مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری