Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش یزد با بیان اینکه امسال ۵۰۰ پایگاه، فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان را در یزد پیگیری می‌کنند افزود: طبق پیش‌بینی‌ها امسال ۱۰۰ هزار دانش آموزی یزدی از برنامه‌های اوقات فراغت استفاده می‌کنند. ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، عباسعلی دانافر شامگاه سه شنبه در شورای آموزش و پرورش استان یزد که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌ها صورت گرفته امسال در تابستان 100 هزار دانش آموزان یزدی در 500 پایگاه تابستانی اوقات فراغت جذب می‌شوند اظهار داشت: رویکرد آموزش و پرورش توجه به تعلیم و تربیت در ساحت‌های شش گانه، حمایت از کالاهای ایرانی، توجه به مناطق محروم، توجه به مهارت‌های مختلف بصیرتی، حرفه‌ای و معرفی و غیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش یزد با بیان اینکه امسال 500 پایگاه، فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان را در یزد پیگیری می‌کنند گفت: کانون‌های تربیتی و فرهنگی و فعال درون مدرسه‌ای و برون مدرسه‌ای در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند.

نایب رئیس شورای آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه برنامه‌های اوقات فراغت به مدت 8 هفته برگزار می‌شود افزود: با توجه به اینکه فعالیت‌های آموزشی با این تعداد دانش آموز نیازمند امکانات و مسائل مختلف است و درخواست داریم که دستگاه‌های دولتی نیز در این زمینه به یاری اداره کل آموزش و پرورش بیایند.

وی آسیب شناسی در زمان برگزاری دوره اوقات فراغت دانش آموزی در استان یزد را از اولویت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان دانست و تصریح کرد: بدون شک در سال‌های گذشته مشکلاتی در برگزاری دوره‌ها داشتیم که امسال درصدد هستیم با آسیب شناسی، بتوانیم نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم تا بتوانیم در سال‌های آینده برنامه‌های بهتر و مثمر ثمر تری برگزار کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد در پایان گفت: موازی کاری، سودجویی‌های بخش خصوصی، توجه بیشتر به سلامت دانش آموزان و عدم نظارت به دوره‌های اوقات فراغت دانش آموزانی از جمله مشکلات پیش رو است که امیدواریم نسبت به حل این مسائل اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/ ت

R41376/P1336/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن

به گزارش قدس خراسان، علی‌اکبر چراغیان ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بردسکن ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم و یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول این هفته خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه آموزش و پرورش بردسکن در حوزه پرورشی از جمله اقامه نماز در مدارس یکی از شهرستان‌های برتر در استان انتخاب شده است و طرح سه‌شنبه‌های معنوی هر هفته با حضور امام جمعه و تعدادی از رؤسای ادارات در یکی از مدارس برگزار می‌شود. 

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از راه‌اندازی مهدالرضا(ع) برای آموزش قرآن در رده سنی زیر ۶ سال خبر داد و افزود: در همین راستا نیز توانسته‌ایم بیش از ۶۰ مربی قرآن در شهرستان تربیت کنیم.

وی به طرح قاضی در مدارس اشاره و بیان کرد: با اجرای این طرح که با مشارکت دادگستری و مشاوران اجرا می‌شود باعث کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان و والدین شده است.

چراغیان وضعیت آموزشی دانش‌آموزان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه ۱۵ درصد قبولی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی نسبت به سال تحصیلی گذشته افزایش پیدا کرده که از این لحاظ آموزش و پرورش بردسکن جزو 10 نواحی آموزش و پرورش در سطح استان است. 

مدیر آموزش و پرورش بردسکن به کسب رتبه‌های دیگر آموزش و پرورش در المپیادها، آزمون پایش و پایا در سطح استان و کشور خبر داد و گفت: متأسفانه برخی افراد آموزش و پرورش را خواسته و ناخواسته در بستر فضای مجازی مورد انتقاد قرار می‌دهند که نیاز است اگر ضعف و یا کم و کاستی وجود دارد موارد را به صورت حضوری مطرح تا نیروهای ستادی حوزه آموزش و پرورش نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند. 

وی همچنین با توجه به برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان از خانواده‌ها خواست فرزندان خود را بیشتر مورد کنترل قرار دهند و به آنها اجازه ندهند با موتورسیکلت در مدارس حضور پیدا کنند.

چراغیان اظهار کرد: متأسفانه طی سال گذشته و در یک ماه اخیر چهار نفر از دانش‌آموزان بر اثر قوع تصادف جان خود را از دست داده‌اند و خانواده‌ها را داغدار کرده‌اند.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به آموزش‌وپرورش بردسکن
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی