Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@20:56:53 GMT

بازدید فرمانده نداجا از پایگاه بوشهر+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۰۳۲۷

بازدید فرمانده نداجا از پایگاه بوشهر+عکس

فرمانده نیروی دریایی ارتش از ایستگاه‌های اطلاعاتی نداجا در بوشهر بازدید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش،  در ادامه ماموریت بازدید از ناوگان جنوب غرب نداجا که از شمال خلیج فارس تا تنگه هرمز امتداد دارد، ضمن ارزیابی عملیاتی پایگاه های عملیاتی و ایستگاه‌های اطلاعاتی دریایی مستقر در  خرمشهر، جزیره خارک و پایگاه دریایی بوشهر، صبح امروز از ناوتیپ شهدای هفتم آذر بوشهر بازدید و از نزدیک میزان آمادگی رزمی یگانهای شناور را  ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع مهندسان و عوامل فنی کارخانجات کشتی سازی پایگاه دریایی بوشهر، توانایی متخصصان داخلی در تعمیر، نگهداری و بهینه سازی سامانه‌های پیچیده یگان‌های شناور رزمی را از دستاوردهای بزرگ انقلاب دانست و بر کار انقلابی و مدیریت جهادی برای دستیابی به آرمانهای بزرگ انقلاب تاکید کرد.

دریادار خانزادی در بازدید از ایستگاه‌های اطلاعاتی نداجا، اشراف و تسلط اطلاعاتی نداجا از شمال خلیج فارس تا تنگه هرمز، دریای عمان و اقیانوس هند را از توانمندی‌های مهم نداجا عنوان کرد و اشراف اطلاعاتی را چشم فرماندهی در عملیات توصیف کرد.

گفتنی است دریادار خانزادی در ادامه بازدید از یگان‌های ناوگان جنوب غرب نداجا با سرکشی به بیمارستان نیروی دریایی مستقر در بوشهر ضمن بررسی مشکلات درمانی، از برخی بیماران بستری عیادت و دلجویی کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی بوشهر دریادار خانزادی نداجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی تلویزیونی به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس با بیان اینکه ۱۰ اردیبهشت‌ماه روز پایان اشغالگری ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است، اظهار داشت: پرتغالی‌ها در سال ۱۵۰۸ میلادی به خاطر اهمیت خلیج فارس به این منطقه آمدند و تا سال ۱۶۲۲ میلادی در اینجا حضور داشتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه با بیان اینکه خلیج فارس به لحاظ اقتصادی جایگاه مهمی دارد، افزود: ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت منطقه در خلیج فارس است و این اهمیت بالای منطقه را نشان می‌دهد.

سردار تنگسیری ادامه داد: خلیج فارس به لحاظ امنیتی بسیار مهم است و ما بار‌ها پیام صلح و دوستی به کشور‌های همسایه داده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما به دنبال برقراری امنیت در خلیج فارس هستیم، افزود: بیگانگان به دنبال دو هدف شوم حضور نامشروع و فروش سلاح در خلیج فارس هستند. آنها از هزاران مایل دورتر به این منطقه می‌آیند و مشخص است که به دنبال امنیت منطقه نیستند؛ در حالی که ما پیام صلح، دوستی و برادری را به کشور‌های مسلمان منطقه دادیم و بر منافع دو جانبه با کشور‌های منطقه تأکید داریم.

سردار تنگسیری با بیان اینکه افتخار داریم که امنیت تنگه هرمز و تردد روزانه ۸۳ فروند کشتی را در خلیج فارس برقرار کنیم، یادآور شد: امروز راهبرد ما در خلیج فارس، صلح، برادری، امنیت و دوستی است و معتقدیم که بیگانگان مخل امنیت خلیج فارس هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه اقتصادی یا دریامحور کشور عنوان کرد: مسئولان باید فرمان معظم‌له را اجرا و همچنین زمینه آشنایی جوانان را با دریا و جزایر ایجاد کنند؛ در همین زمینه ما سال ۱۳۹۰ راهیان نور دریایی را ایجاد کردیم که امیدواریم ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین