Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-18@13:17:52 GMT

رسمی؛ اکبر ایمانی به صنعت نفت آبادان پیوست

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۰۳۴۸

رسمی؛ اکبر ایمانی به صنعت نفت آبادان پیوست

ایمانی فوتبالش را در خوزستان ادامه می دهد.

طرفداری-هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که سابقه گلزنی برای تیم ملی را نیز دارد به صنعت نفت آبادان پیوست.

به گزارش طرفداری، اکبر ایمانی، هافبک 26 ساله تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با عقد قراردادی رسما به صنعت نفت آبادان پیوست. این بازیکن سابقه بازی در فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و پدیده خراسان را نیز دارد و در ترکیب اصلی سپاهان ۳قهرمانی لیگ برتر را تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک وسط و دفاعی در اولین بازی ملی خود مقابل تیم ملی توگو به میدان رفت و چندین بار نیز پیراهن تیمهای ملی پایه را بر تن کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس عصر پنجشنبه در دیداری حساس از هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان قرار خواهد گرفت.

این بازی برای هر دو تیم اهمیت و ارزش بسیاری دارد چرا که صنعت نفت برای فرار از سقوط می‌جنگد و پرسپولیس در کورس قهرمانی است  و با از دست دادن امتیاز در این بازی دوباره از کورس عقب خواهد افتاد.

سرخ‌ها در حالی به آبادان رفته‌اند که در کادر فنی این تیم سه مربی برزیلی حضور دارند. هر چند اوسمار لوس ویرا فصل قبل در آبادان حاضر بوده و فضای ورزشگاه این شهر و هواداران صنعت را لمس کرده است اما برای رافائل گونزالوس داسیلوا و جورسی اینیسیو دو مربی برزیلی دیگری که در زمستان سال قبل به پرسپولیس پیوستند این فضا کاملا تازه و جالب خواهد بود.

این مربیان برزیلی در حالی  به آبادان خواهند رفت که در ورزشگاه تختی رودرروی صنعت نفت قرار می‌‌گیرند که حتما انبوه تماشاگران متعصب و پرشور هوادار صنعت نفت مثل همیشه با پرچم‌های متعدد برزیل و نمادهایی از این کشور به ورزشگاه خواهند آمد و اینطوری مربیان برزیلی پرسپولیس در این ورزشگاه سورپرایز شده و چندان احساس غربت نخواهند کرد.

برای مربیان برزیلی تازه وارد پرسپولیس حتما جالب خواهد بود که از علاقه بی‌حد و حصر آبادانی‌ها به برزیل و فوتبالش با خبر شوند و حتما در این باره دنبال به دست آوردن اطلاعات تازه خواهند بود ضمن اینکه احتمال دارد هم اوسمار هم دستیاران هموطنش در آبادان به شکلی ویژه تحویل گرفته شوند.

گفتنی است در بازی فصل گذشته دو تیم در آبادان که پرسپولیس با نتیجه دو بر یک و با دو گل شیخ دیاباته میزبانش را شکست داد اوسمار و ولسلی ننکا دو مربی برزیلی سرخ‌ها روی نیمکت این تیم حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • صدر را بگیر
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • ۳۰ فروردین؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت و پرسپولیس تهران
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!