Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنج شرکت نانویی برای ارائه محصولات و توانمندی‌های خود در ششمین دوره نمایشگاه ریلی شرکت کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ششمین دوره‌ نمایشگاه ریلی در تهران آغاز به کار کرد. شرکت‌های منتخب مرتبط با نمایشگاه ریلی که دارای محصول در بازار هستند، برای کسب تجربه‌ موفق و توسعه‌ بازار محصولات نانویی در این نمایشگاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بین پنج شرکت منتخب در این دوره، سه شرکت در حوزه‌ی رنگ، محصولات نانویی تولید می‌کنند که شامل شرکت‌های نانو رنگ معین تولید کننده‌ی نانو افزودنی ضد خوردگی، شرکت آرسیا تولید کننده‌ی رنگ‌های ضد خوردگی و مقاوم در برابر اسید و قلیایی و رطوبت و شرکت کیمیا رنگ تولید کننده‌ی پکیج ضد خوردگی است. شرکت پارسا پلیمر شریف تولیدکننده‌ مستربچ و مواد اولیه‌ انواع پلاستیک پیشرفته و شرکت آزاد فیلتر تولید کننده‌ فیلتر‌های نانویی نیز دو شرکت منتخب دیگر هستند که در غرفه‌ ایران نانو حضور دارند.
ستاد ویژه‌ی توسعه‌ فناوری نانو با هدف توسعه‌ی بازار محصولات نانویی از این شرکت‌ها برای حضور در نمایشگاه حمایت می‌کند و فضای نمایشگاهی لازم برای معرفی محصول و عقد قرارداد بین تولید کنندگان محصولات نانویی و صنعت ریلی شرکت فراهم کرده‌است. معیار انتخاب این پنج شرکت علاوه بر ابراز تمایل آن‌ها برای حضور، فروش محصول در بازار و حوزه‌ی فعالیت آن‌ها بوده‌است.
این دوره چهارمین حضور مداوم شرکت‌های نانویی مرتبط با صنعت ریلی با حمایت ستاد ویژه‌ی توسعه‌ی فناوری نانو است. ستاد بر اساس رصد فعالیت شرکت‌های نانویی هر دوره حوزه‌ی ویژه‌ای از محصولات را برای حضور در غرفه‌ی ایران نانو انتخاب می‌کند؛ به عنوان مثال سال‌های گذشته شرکت‌های ساختمانی، نانو پوشش‌ها و کف‌پوش‌ها برای ایجاد بازار فروش حمایت شدند و این دوره شرکت‌های رنگی هستند.
بر اساس مذاکراتی که با شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، متروی تهران و سازندگانی از قبیل: ایروکو و واگن سازی تهران صورت گرفته انتظار می‌رود که حضور نمایشگاهی منجر به عقد قرارداد و توسعه‌ی بازار محصولات نانویی شود.
شایان ذکر است که غرفه‌ ایران نانو در ششمین نمایشگاه ریلی از ۲۹ خرداد تا ۱تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۶ بعدازظهر در سالن ۷ غرفه‌ ۱۵ آماده‌ی ثبت تقاضا و تبادل اطلاعات و پاسخگویی به بازدیدکنندگان است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران دقایقی قبل با حضور رئیس‌جمهور آغاز شد.

به گزارش ایسنا؛ سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران سخنرانی خواهد کرد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز