Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:54:28 GMT

490 پرونده برای اصناف متخلف آذربایجان شرقی تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۰۴۴۲

490 پرونده برای اصناف متخلف آذربایجان شرقی تشکیل شد

تبریز - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در اجرای طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات ویژه ماه مبارک رمضان برای 490 واحد صنفی متخلف استان پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

اسماعیل عطاپور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این طرح کارشناسان این اداره کل به همراه کارشناسان سایر دستگاه های مرتبط 10 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و بنگاه های اقتصادی استان انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این طرح به مدت یک ماه اجرا شد، اظهار داشت: در این طرح بر مراکز عرضه انواع میوه، شیرینی جات، نان، اقلام پروتئینی و لبنی، غذاخوری ها و سالن های پذایرایی از سوی کارشناسان نظارت شد.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی کم فروشی، امتناع از عرضه، تقلب در کسب را از عمده تخلفات واحدهای صنفی اعلام کرد.
عطاپور ادامه داد: این طرح با هدف تنظیم بازار و تشدید نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی، رسیدگی سریع و دقیق به شکایت ها و گزارش های مردمی و برخورد با تخلفات احتمالی در سطح استان برگزار شد.
وی گفت: در اجرای این طرح کارشناسان این اداره کل در قالب گشت های مشترک با دستگاه ها و نهادهای استانی از جمله اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی، اداره کل دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان، معاونت غذا و دارو و اداره کل حمل و نقل جاده ای استان از این مراکز بازرسی کردند.
عطاپور افزود: در این ماه به بیش از 600 مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری 124 و 120 از سوی ناظران افتخاری رسیدگی و برای متخلفان احتمالی پرونده تخلف تشکیل شد.
8023/6183

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بازرسي نظارتي رمضان صنعت معدن و تجارت آذربايجان شرقي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید رضا تونی از نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج خبر داد و مطرح کرد: نظارت بر بارگیری پسماندهای ضایعات لامپ شرکت توزیع برق استان البرز توسط کارشناسان محیط زیست جهت انتقال به شرکت‌های امحا کننده پسماند انجام شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه جامع محیط زیست با حضور و نظارت کارشناسان محیط زیست هنگام بارگیری و پلمب، اقدام به انتقال پسماندهای ویژه خود به مراکز مجاز و مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست کنند.

کد خبر 6096912

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی