Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - روزنامه مشهور اسپانيايي گزارشي را درباره ديدار ايران با اسپانيا در جام جهاني 2018 روسيه نوشت.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روزنامه آس اسپانيا، تيم ملي اسپانيا امشب مقابل ايراني قرار مي گيرد که به شکل عجيبي صدر جدول گروه دوم را به دست گرفت. نماينده آسيا در بازي اول در دقايق پاياني با گل به خودي عزيز بوحدوز مراکش را شکست داد و اسپانيا مقابل پرتغال مساوي کرد تا ايران تنها تيم 3 امتيازي گروه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تيم ملي ايران با هدايت کي روش به قدرت دفاعي اش متمايز است بدون اينکه خط حمله زهر دار و بازيکنان خوبي داشته باشد. ايران به قدرت بدني بازيکنانش متکي است و در بازي ها دل به ضد حملات مي بندند. ايران در بازي اول با مراکش در نيمه اول بازي 35 درصد مالک توپ بود و در 15 دقيقه اول بازي فقط 24 درصد مالکيت توپ را در اختيار داشت. تيم ملي ايران در دقايق پاياني بازي بدون اينکه گلي را زده باشد پيروز شد چون بازيکن مراکش به اشتباه دروازه خودش را باز کرد.
در نگاه به آمار ايران در ديدار با مراکش در تعداد پاس ها و اشتباهات، رامين رضاييان بيشترين پاس را در ميان بازيکنان ايران داشته و از 36 پاس در 26 مورد موفق بوده که 72 درصد پاس هايش سالم بوده است. اميد ابراهيمي دقيق ترين بازيکن ايران در اين ديدار بوده است چون از 25 پاس 22 بار درست پاس داده يعني 88 درصد پاس هايش درست بوده است. موفق تر از او بيرانوند از 21 واکنشي که داشته 19 بار موفق عمل کرده است يعني 90 درصد واکنش هايش درست بوده است. ايران در کل بازي 268 پاس داده که 183 بار درست بوده يعني 68 درصد آنها سالم بوده است.

در مقابل تيم ملي اسپانيا برعکس ايران به مالکيت توپ و داشتن مهاجمان خطرناک متمايز است. در بازي با پرتغال که سخت ترين رقيب ماتادورها در گروه است. در نيمه اول بازي 60 درصد مالکيت توپ را در اختيار داشته است و در نيمه دوم نيز 59 درصد مالک توپ بود. اسپانيا در مقابل پرتغالي ها در ميان دقايق 45 تا 60 73 درصد مالکيت توپ را در اختيار داشت. در اين بازي علي رغم سخت بودن ماتادورها مالک توپ و ميدان بودند. اسپانيا در اين ديدار از 793 پاس 733 پاس درست داده يعني 92 درصد موفق بوده است. راموس از 118 پاس 116 پاس سالم داده يعني 98 درصد پاس سالم بوده است. ايسکو از 100 پاس 92 پاسش سالم بوده يعني 79 درصد موفق بوده است.
به همين خاطر مي توان به راحتي بازي با ايران را پيش بيني کرد. اسپانيا در اين ديدار توپ و ميدان را در اختيار خواهد داشت. کي روش در اين بازي با توجه به سبک بازي اش مهره هايش را کاملا دفاعي مي چيند و در ضد حملات از عليرضا جهانبخش، آقاي گل ليگ برتر هلند استفاده خواهد کرد.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!

مسئولان فوتبال اسپانیا در تصمیمی غیرمنتظره قصد دارند جام قهرمانی لالیگا را دو بار به رئال مادرید اهدا کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئولان فوتبال اسپانیا از دیرباز با پافشاری بر رسم و رسوم خاص خودشان سعی در متفاوت جلوه کردن نسبت به سایر لیگ‌های معتبر اروپا داشته‌اند. تا پیش از این یکی از مهمترین این رسوم، محروم کردن هواداران تیم قهرمان لالیگا از دیدن جشن قهرمانی تیم‌شان در پایان فصل و موکول کردن اهدای جام به اولین بازی فصل بعد بود که همواره منتقدان خاص خودش را داشت. این رسم عجیب باعث می‌شد برخی از بازیکنانی که در قهرمانی تیم‌شان نقش داشتند و در پایان فصل از آن جدا می‌شدند، فرصت شرکت در مراسم تحویل جام قهرمانی را از دست بدهند.

امسال اما لالیگا قصد ندارد اهدای جام را به شروع فصل بعد موکول کند اما قرار هم نیست که طبق عرف دیگر لیگ‌های مطرح اروپا، جام در آخرین بازی خانگی رئال مادرید به این تیم تحویل داده شود.

طبق گزارش دو نشریه آ اس و مارکا؛ طبق برنامه‌ای که سازمان لیگ اسپانیا در نظر داشت، قرار بر این بود که جام قهرمانی در جریان بازی خارج از خانه شاگردان کارلو آنچلوتی مقابل گرانادا به آنها تحویل داده شود - تیمی که اگر امتیاز از دست دهد، سقوطش قطعی می‌شود - اما پس از آنکه مسئولان باشگاه رئال مادرید از سازمان لیگ اسپانیا درخواست کردند که جام در یک بازی خانگی به آنها داده شود نه در خانه تیمی در آستانه سقوط، برنامه عوض شده است. با این حال باز هم قرار نیست که جام در آخرین بازی خانگی رئالی‌ها که هفته سی‌و‌هشتم مقابل بتیس است به آنها تحویل داده شود، چرا که باشگاه درخواست کرده برای برپایی زودتر جشن خیابانی در کنار هواداران، جام در بازی هفته سی‌و‌ششم که در برنابئو برابر آلاوس است تحویل داده شود.

اهدای جام قهرمانی رئال مادرید در خانه گرانادا!

لالیگا با این درخواست رئالی‌ها موافقت کرده و قرار شده که جام را پس از بازی سه‌شنبه 25 اردیبهشت برابر آلاوس به آنها تحویل دهد اما دو روز پس از آنکه در یک مراسم تشریفاتی دیگر در زمین تمرینی والده‌بباس پشت درهای بسته، جام توسط پدرو روچا، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال‌مادرید و بازیکنانش تحویل داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار پاری سن ژرمن - دورتموند
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر