Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت انگلیسی از تمایل باشگاه نیوکاسل برای جذب علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران خبر داد و اعلام کرد تا قیمت این بازیکن بالاتر نرفته است، باید با او قرارداد امضا شود.

به گزارش شریان نیوز،علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال ایران سال گذشته موفق شد با ۲۱ گل عنوان آقای گلی لیگ هلند را با تیم آلکمار به دست بیاورد و حالا مترصد حضور در تیم‌ها و لیگ‌های بزرگتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایت «ترنسفر تاورن» انگلیس اعلام کرد که جهانبخشِ ۱۰.۸ میلیون پوندی گزینه مناسبی برای تیم نیوکاسل محسوب می‌شود. هدایت این تیم بر عهده رافائل بنیتز سرمربی پیشین رئال مادرید و لیورپول است.
این سایت با اشاره به مشکلات تیم نیوکاسل در خط حمله نوشت: پاسخ مشکلات این تیم علیرضا جهانبخش بازیکن تیم آلکمار است که فصل گذشته ۲۱ گل زد و ۱۲ پاس گل داد و عنوان آقای گلی لیگ هلند را از آن خود کرد. او در بازی اول تیم ملی ایران در جام جهانی هم مقابل مراکش حضور داشت و کمک کرد تا تیمش به صدر گروه B. برود. عملکرد بهتر او در جام جهانی قیمت این بازیکن را بالاتر هم خواهد برد و نیوکاسل باید خیلی سریع با این بازیکن قرارداد امضا کند؛ قبل از آنکه تیم دیگری برای خرید او اقدام کند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی

بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل انتشار استوری توهین آمیز، به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

به گزارش میزان، بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، و به نقل از  روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس
  • انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران طرفدار چه تیمی است؟!
  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید