Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- همايش دو روزه مديران صندوق بيمه اجتماعي روستاييان، عشاير و کشاورزان کشور روز چهارشنبه در چلگرد شهرستان کوهرنگ آغاز شد.

دبير اجرايي اين همايش گفت: در همايش مديران صندوق بيمه اجتماعي روستاييان و عشاير کشور نحوه اطلاع رساني، مشارکت بخشي و هم افزايي درباره اين صندوق مورد بحث و تبادل نظر قرار مي گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ايرنا، جعفر شاه‌ بندري در آغاز به کار اين همايش افزود:
هم اکنون 27 هزار نفر در اين استان از خدمات بيمه روستاييان و عشاير بهره‌مند شده اند.
به گفته وي، اين تعداد بيمه شده شامل 25 درصد از جامعه هدف است که ميانگين کشوري نيز همين ميزان است.
مدير صندوق بيمه روستاييان چهارمحال و بختياري با اشاره به برگزاري همايش سراسري صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستاييان و عشاير در استان افزود: در اين همايش رئيس صندوق بيمه اجتماعي روستاييان، کشاورزان و عشاير کشور، معاونان، مديران کل ستادي صندوق، اعضاي هيئت مديره، مديران صندوق بيمه روستاييان سراسر کشور و مديران ارشد حضور دارند.
به گزارش ايرنا، چهارمحال و بختياري داراي بيش از 800روستا و آبادي است و تعداد عشاير اين استان 126 هزار و 39 نفر است که از اين تعداد از عشاير در قالب 14 هزار و 567 خانوار در 85 درصد از گستره جغرافيايي استان استقرار دارند.
6199/2097
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران

امتداد - با حضور قائم مقام مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد بانک ملی ایران، نخستین روز از همایش ارزیابی عملکرد سال 1402 و تبیین اهداف سال 1403 بانک ملی ایران، در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این همایش دو روزه ضمن بررسی عملکرد سال گذشته و تشریح اهداف و سیاست های اعتباری سال جاری، همچنین تشریح و تبیین طرح اقتدار ملی با هدف جاری سازی بهینه اهداف استراتژیک ابلاغی، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک به بیان دیدگاه ها و ارائه نظرات خود خواهند پرداخت و مهمترین سیاست ها و برنامه های کاری پیش روی بانک و همچنین موضوعات و ‏سوالات مطرح شده در قالب چندین کارگروه تخصصی ‏نظیر فناوری، اعتباری، بازار ‏سرمایه ، بازارانرژی، مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی و گروه های مدیریتی مناطق تهران، یک و دو کشور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا راهکارهای لازم ارائه شود.

‏در همایش بررسی عملکرد واحدهای بانک ، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان،مدیران امور،روسای ادارات ستادی ،امور شعب و شعب مستقل نیز حضور دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران