Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه هنوز هیچ وزارتخانه‌ای پاداش پایان خدمت کارکنان خود را پرداخت نکرده است، گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی سال ۹۶ را در سه مرحله تسویه می‌کنیم. ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع  رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سید محمد بطحایی با اشاره به اینکه هیچ وزارتخانه‌ای پاداش پایان خدمت 96کارکنان خود را پرداخت نکرده است، گفت: پاداش فرهنگیان بازنشسته تا شهریورماه در سه قسط پرداخت می‌شود که واریز قسط اول از 10 روز آینده آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت:  6 نفر از معلمان بازنشسته به نمایندگی از بازنشستگان فرهنگی به دفترم آمدند و به آن‌ها توضیح دادم که هیچ وزارتخانه‌ای پاداش 96 کارکنان خود را پرداخت نکرده است البته در این مورد  منظور شرکت‌ها نیست و اولین وزارتخانه‌ای که بنا بر تأکید دولت، پاداش پایان خدمتشان پرداخت می‌شود، آموزش‌وپرورش است و تأکید می‌کنم در عدم پرداخت پاداش پایان خدمت منظورم وزارتخانه‌ها است و ممکن است فردی همسرش یا اقوامش در بانک یا شرکت‌های دولتی باشد که رویه آن‌ها متفاوت است.

بطحایی ادامه داد: پاداش پایان خدمت معلمان نسبت به بقیه کارمندان تا حدودی پایین‌تر است و ممکن است کارمندی در یک وزارتخانه‌ای 150 میلیون تومان پاداش بگیرد ولی معلمی داریم که 70، 80 میلیون تومان پاداش دارد.

سید محمد بطحایی با اشاره به اینکه پاداش پایان خدمت فرهنگیان تا شهریورماه پرداخت می‌شود، گفت:  نظرمان این بود حالا که این پاداش را تا شهریور پرداخت می‌کنیم، به ترتیب اولویت به آن‌هایی که زودتر بازنشسته شدند، 100 درصد پرداخت شود اما خود نمایندگان معلمان بازنشسته گفتند که سه قسط کنید ولی به همه سه قسط پرداخت شود.

انتهای پیام/

R1014132/P1014142/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فرهنگیان بازنشسته

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرهنگیان بازنشسته فرهنگیان بازنشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • آغاز تدریس 710 آموزگار جدید از ماه مهردر مدارس آذربایجان‌غربی
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲