Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:07:26 GMT

کاستا: فینال اسپانیا- برزیل هیجان‌انگیز است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۱۸۴۶

کاستا: فینال اسپانیا- برزیل هیجان‌انگیز است

در فاصله چند ساعت تا رویارویی ایران و اسپانیا در کازان گلزن اول لاروخا از رویای بزرگ خود در جام جهانی پرده برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، دیگو کاستا مهاجم اول اسپانیا که در بازی با پرتغال دو گل از سه گل تیمش را وارد دروازه پرتغال کرد در آستانه رویارویی با ایران در روز دوم مرحله گروهی جام جهانی از رویای بزرگ خود در روسیه پرده برداشت و مدعی شد این تیم توانایی رسیدن به فینال را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیگو کاستا که خود اصلیتی برزیلی دارد و تنها با تغییر ملیت به پیراهن اسپانیا رسید، گفت:« ما به روسیه آمدیم تا خودمان را برای حضور در فینال آماده کنیم. جدالی که امیدوارم مقابل برزیل باشد چون این بازی آرزوی شخصی خودم است و برای تجربه آن هیجان زیادی دارم».


او ادامه داد:«در حال حاضر بعد از اتفاقات حاشیه ای که روزهای ابتدایی جام تجربه کردیم از شرایط بسیار مطلوب و خوبی بهره می بریم و شور و شوق زیادی داریم تا تورنمنت شیرینی را تجربه کنیم. به روسیه آمدیم تا حضور در مرحله نهایی را به طرفداران مان اعطا کنیم از همین رو باید قدم به قدم جلو برویم».


ستاره برزیلی الاصل لاروخا تصریح کرد:«فینال اسپانیا – برزیل می تواند یک فینال هیجان انگیز و رویایی باشد از همین رو تمام تلاش مان را می کنیم تا به این آرزو برسیم. خیلی دوست دارم این فینال رقم بخورد و اسپانیا با گلزنی من در آن روز جام قهرمانی را بالای سر ببرد».


دیگو کاستا در حالی از فینال با برزیل صحبت به میان آورد که اسپانیا امشب در کازان آرنا مقابل ایران قرار خواهد گرفت، جدالی که رسانه های اسپانیا طی چند روز گذشته از آن به عنوان یکی از مشکل ترین بازی لاروخا نام برده و برتری در آن را کلید صعود این تیم به مراحل نهایی جام جهانی دانستند.

تیم ملی اسپانیا دیگو کاستا جام جهانی 2018 (روسیه)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا دیگو کاستا جام جهانی 2018 روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری برابر تیم چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش‌آموزان جهان راه یافت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان در صربستان، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شکست تیم‌های آلمان، بلژیک، هلند و ایتالیا به مرحله نیمه‌نهایی راه یافته بود امروز(شنبه ۸ اردیبهشت) و در مرحله نیمه نهایی به مصاف چین تایپه رفت و با شکست این تیم راهی فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزان جهان شد.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان فردا(یک‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف تیم آلمان می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • یک جام و دو فینال/ ایران به دنبال فتح آسیا؛افغانستان در پی فصل نو
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل
  • پلیس برزیل برای یافتن بمب وارد سفارت روسیه شد
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان