Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:33:13 GMT

۷۲ درصد مراجعه به مراکز مشاوره ایلام منجر به مصالحه شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۱۹۷۹

۷۲ درصد مراجعه به مراکز مشاوره ایلام منجر به مصالحه شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد یاسمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمار کل مراجعان به مرکز مشاوره و دوایر مددکاری کلانتری ها هشت هزار و۹۶۹ نفر بوده که به میزان ۷۲ درصد منجر به مصالحه شده است.

وی گفت: نتایج به دست آمده حاکی از آن است که بیشترین آمار مراجعه به ترتیب مربوط به مشکلات خانوادگی با ۴۶.۱ درصد معادل سه هزار و ۲۸ نفر ، مشکلات حقوقی با ۲۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد معادل هزار و۳۵۶ نفر ، مشکلات اجتماعی با ۱۷.۷ درصد معادل هزار و ۱۶۸ نفر، نزاع و درگیری با ۱۵.۶ درصد معادل هزار و ۲۶ نفر بوده است.

سرهنگ یاسمی در پایان با بیان اینکه بیشتر مراجعه کنندگان به صورت خود معرف بوده است ، گفت: مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام واقع در بلوار امام علی (ع) و دوایر مشاوره کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان به صورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره ای و مددکاری به هم استانی های عزیز است.

وی تصریح کرد: به همین منظور، اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی انتظامی استان اقدام به تهیه اطلس آسیب ها کرده وتلاش دارد با شناخت شایع ترین مشکلات مراجعان به مرکز مشاوره ودوایر مددکاری کلانتری ها وتجزیه وتحلیل معظلات مربوطه نسبت به آگاه سازی مسئولان ذیربط ، اقدام تا با اتخاذ تصمیم های مناسب وبرنامه ریزی صحیح، زمینه کاهش مسائل ومشکلات و در نتیجه توسعه امنیت روانی و اجتماعی در استان را فراهم کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از تهیه اطلس آسیب های روانی و اجتماعی مراجعان به دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی در سال۹۶ خبر داد.

کد خبر 4325781

منبع: مهر

کلیدواژه: صلح و سازش مراکز مشاوره راهپیمایی روز قدس بوشهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز یاسوج عید سعید فطر ماه مبارك رمضان خرم آباد بیرجند تبریز مواد مخدر سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D

 

به گزارش تابناک، برای رشد و تکامل عضلات وجود سطح کافی از ویتامین D اهمیت دارد. نبود مقادیر لازم از ویتامین D در بدن می تواند منجر به ضعیفی شود که فرد را مستعد ابتلا به بیماری، شکنندگی استخوان ها و سایر مشکلات جسمی دیگر می‌کند.

به گزارش روزنامه تایمزآو ایندیا، اما این پرسش مطرح است که وقتی سطح ویتامین D در بدن از میزان طبیعی خود فراتر رود چه اتفاقی می‌افتد؟

افزایش سطح کلسیم خون: از آنجایی‌که ویتامین D نقش کلیدی در جذب کلسیم دارد، سطح بالای این ویتامین به طور خودکار منجر به افزایش سطح کلسیم در بدن می شود. سطح بالای کلسیم با علائمی مانند ناراحتی گوارشی مانند حالت تهوع، یبوست و درد معده نشان داده می شود. سرگیجه، توهم، بی اشتهایی، سنگ کلیه، فشار خون بالا، کم آبی بدن و ناهنجاری های قلبی از دیگر علائم بالا بودن سطح کلسیم به حساب می آیند.

تغییر وضعیت روانی: از آنجایی‌که بالا بودن سطح کلسیم پیامد مستقیم وجود سطح بالایی از ویتامین D است، می تواند به تغییر وضعیت ذهنی و روانی منجر شود که با حالت گیجی، روان پریشی و افسردگی خود را نشان می‌دهد.

مشکلات کلیوی: مسمومیت با ویتامین D می تواند منجر به آسیب کلیه یا گاهی اوقات نارسایی آن شود. بالا رفتن سطح کلسیم ناشی از افزایش سطح ویتامین D منجر به از دست دادن آب بدن از طریق تکرر ادرار و انباشت کلسیم در کلیه ها می شود.

مشکلات گوارشی: علائمی مانند تهوع، استفراغ، یبوست، اسهال و کم اشتهایی همگی از پیامدهای افزایش سطح کلسیم خون هستند و این علائم ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. داشتن علائم گوارشی نشانه مسمومیت احتمالی ویتامین D است.

دیگر خبرها

  • عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد