Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه شورایعالی انقلاب فرهنگی و مجلس موازی‌کاری نمی‌کنند، گفت: بررسی طرح مذکور به منظور حساسیت‌های به وجود آمده در خصوص سهمیه ایثارگران و با تشخیص هیات رئیسه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از خانه ملت، اسد‌الله عباسی با اشاره به بررسی طرح اصلاح ماده 90 برنامه ششم توسعه در کمیسیون آموزش و تحقیقات و مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس، گفت: این طرح در حال حاضر با توجه به اعتراضات و حساسیت‌هایی که در این باره ایجاد شد با تشخیص هیات رئیسه مجلس در دستور کار قرار گرفت که با هدف اصلاح سهمیه کنکور خانواده‌های ایثارگر از حدنصاب 70 به 80 و 85 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه هیات رئیسه مجلس در صورت ورود شورای عالی انقلاب فرهنگی چه تصمیمی درباره نحوه رسیدگی به طرح اصلاح ماده 90 برنامه ششم توسعه خواهد داشت، عنوان کرد: با توجه به تایید کلیات طرح در مجلس شورای اسلامی قطعا از تجربیات شورایعالی انقلاب فرهنگی در این زمینه استفاده خواهد کرد و تعامل با شورایعالی طرح مذکور را بررسی می‌کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه هیأت رئیسه مجلس به هیچ وجه موازی کاری در انجام امور را نمی‌کند، افزود: هیچ تداخلی میان کار مجلس و شوراهای بالادستی قانونی پیش نخواهد آمد و هریک از شوراها وظایفی دارند که به خوبی روشن است و در این مسیر مجلس و شورایعالی انقلاب فرهنگی قطعا با یکدیگر تعامل خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در این زمینه حتی از نظرات شورایعالی آموزش و پرورش نیز بهره خواهیم گرفت تا طرح مذکور پخته‌تر و غنی شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه اصلاح قانون نباید به هیچ عنوان موجب نقض قانون قبلی شود، گفت: قطعا اصلاح این قانون موجب تقویت آن و تقویت بنیه علمی کشور خواهد شد و مجلس این موضوع را در برنامه کاری خود قرار داده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تامین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند