Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان اورژانس کشور در نشست شورای سیاستگذاری سلامت قطب شمال شرق کشور ازتلاش برای تبدیل شماره تماس‌های امدادی به یک شماره خبر داد.  سرپرست سازمان اورژانس کشور در نشست شورای سیاستگذاری سلامت قطب شمال شرق کشور ازتلاش برای تبدیل شماره تماس‌های امدادی به یک شماره خبر داد.

پیرحسین کولیوند در نشست شورای سیاستگذاری سلامت قطب شمال شرق کشور گفت: نگاه مثبت وزیر بهداشت در توسعه طرح تحول نظام سلامت باعث چابک سازی اورژانس در بحران‌ها و بلایا شد و همین رویکرد مثبت باعث تبدیل اورژانس به سازمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کولیوند با بیان اینکه سازمان اورژانس به عنوان کارگروه بهداشت و درمان در مدیریت بحران وزارت کشور فعال است گفت: سازمان اورژانس وزارت بهداشت کارنامه‌ی مثبتی بعنوان یک دستگاه پیشرو و موفق در این زمینه ارائه کرده است.

مشاور وزیر بهداشت گفت:مقام معظم رهبری در بازدید مناطق زلزله زده کرمانشاه فرمودند: برخی از دستگاه‌ها خوش درخشید.

وی با اشاره به موفقیت ستاد فرماندهی و هدایت عملیات و همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها با اورژانس در زلزله کرمنشاه تاکید کرد:سازمان اورژانس در مناطق زلزله زده کرمانشاه برای اولین بار در کمتر از ۶ ساعت موفق به نصب و راه اندازی ۶ بیمارستان صحرایی شد.

کولیوند افزود: وزارت بهداشت همچنان در شهر‌ها و روستا‌های زلزله زده کرمانشاه برای ارائه خدمات در بازسازی حضور پررنگ و نقش فعالی دارد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور ضمن اظهار تاسف گفت: یک زلزله کوچک در پایتخت نشان داد هیچ دستگاهی برای امدادرسانی آمادگی لازم را نداشت و باعث ترافیک سنگین در خیابان خیابان‌ها و شلوغی پمپ بنزین‌ها شد و هیچ مسیری برای تردد خودرو‌های امدادی باز نبود.

وی ادامه داد:با ارزیابی و برنامه ریزی دقیق به دنبال تبدیل شماره تماس‌های امدادی به یک شماره برای خدمت رسانی بهترهستیم، این اقدام در دنیا صورت گرفته است و نفع مستقیم برای مردم خواهد داشت.

کولیوند در پایان گفت:سازمان اورژانس کشورهمواره به دنبال ارتقای توانایی و تمرینات مداوم جهت افزایش سرعت و خدمات دهی بهتر به مردم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اورژانس کشور امداد شمال شرق وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این حادثه گفت: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: در این عملیات امدادی، ۲۰ نفر از کادر و داوطلبان هلال احمر در قالب ۵ تیم حضور داشتند و با تلاش شبانه روزی خود، جان و مال مردم را از خطر سیل نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص آبگرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 6096093

دیگر خبرها

  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  •  تلاش ۷۰ گروه امدادی برای رفع آبگرفتگی بارندگی ها