Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@04:46:26 GMT

3 طرح فولادي در استان ايلام

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۲۴۵۵

3 طرح فولادي در استان ايلام

خبرگزاري آريا - سه طرح فولادي ماداکتو استيل کورد، فولاد گستر آتنا و فولاد زاگرس ايوان با تامين مالي بانك صنعت و معدن در استان ايلام به بهره برداري مي رسند.
به گزارش پايگاه خبري نقدينه، با بهره برداري از طرح فولادي ماداکتو استيل کورد با تسهيلات ارزي 23 ميليون يورو و تسهيلات ريالي 8 ميليارد تومان براي 253 نفر، طرح فولاد گستر آتنا با تسهيلات ارزي 22 ميليون يورو و تسهيلات ريالي 10 ميليارد تومان براي 80 نفر و طرح فولاد زاگرس ايوان با تسهيلات ارزي 17 ميليون يورو و تسهيلات ريالي 7 ميليارد تومان بانک صنعت و معدن براي 102 نفر اشتغال مستقيم ايجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتني است طرح هاي ماداکتو استيل کورد با ظرفيت توليد سالانه 7500 تن سيمبافت فولادي تاير با 98 درصد پيشرفت فيزيكي، طرح فولاد گستر آتنا توليد كننده ستون ساختماني فولادي با 69 درصد پيشرفت فيزيكي و فولاد زاگرس ايوان با ظرفيت سالانه 150 تن شمش فولادي و با 48 درصد پيشرفت فيزيكي مراحل اجرايي خود را پشت سر مي گذارنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است

محمد رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این ارتباط اظهار کرد: با توجه به نیازهای شهر مرزی مهران به دلیل تردد میلیون‌ها زائر به خصوص در ایام اربعین، ساخت زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مرزی مهران در حال اجرا است.

وی بیان کرد: این زائرسرا با زیربنای ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع و پیشرفت ۴۰ درصدی در حال انجام است.

رحیمی با اشاره به اینکه تاکنون هشت میلیارد تومان برای ساخت این زائرسرا هزینه شده است، افزود: تکمیل این پروژه نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است‌.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عنوان کرد: زائرسرای بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهر مهران در سه طبقه و داشتن حسینیه برای اسکان ۳۰۰ نفر در طول روز در حال اجرایی است.

وی گفت: این پروژه از محل اعتبارات مرکز با جدیت در حال اجرایی شدن است.

کد خبر 6063298

دیگر خبرها

  • مرکز ساخت تابلو استیل نقشه جهان
  • آقای گل سابق لیگ برتر میهمان تمرین امروز فولادی‌ها + عکس
  • پیشرفت چشمگیر طرح جامع فاضلاب اهواز در دولت سیزدهم
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ویسی مثل قهرمان‌ها به تیم محبوب برگشت (عکس)