Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-30@18:03:20 GMT

وکیل محمد ثلاث بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۲۵۱۳

زینب طاهری که در یکی آخرین مراحل رسیدگی به پرونده راننده جنایتکار ادعای وکالت وی را مطرح کرده بود بازداشت شد.

به گزارش صدای ایران زینب طاهری از وکلای دادگستری از سوی یکی از شعب دادسرای فرهنگ رسانه بازداشت شد.

به نقل از فارس، براساس اطلاعات موجود بازپرس صادر کننده حکم بازداشت علت این حکم را مواضع خلاف واقع و دروغ پردازی در خصوص عدم مجرم بودن راننده جنایتکار، از سوی طاهری در شبکه های مجازی عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ادعاهای وکیل متهم صحت ندارد

اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران روز گذشته درخصوص ادعاهای زینب طاهری گفت: خانم وکیلی که این روزها با ادعای وکالت از محکوم علیه، داد بی گناهی او را سر داده است؛ اصلا در فرایند دادرسی در دادسرا و دادگاه و مرحله فرجام خواهی در دیوان عالی کشور، وکیل این فرد نبوده و پرونده را مطالعه نکرده و از جزئیات پرونده اطلاع ندارد و بعد از قطعیت دادنامه با محکوم علیه ملاقات و از او وکالت گرفته و بر مبنای آن از دیوان عالی کشور تقاضای اعاده دادرسی کرده و دیوان نیز بعد از بررسی، قرار رد درخواست اعاده دادرسی را صادر کرده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: محمد ثلاث دادگستری زینب طاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد

دیوان بین‌المللی کیفری در ایمیلی به شبکه سی‌ان‌ان به اظهارات قبلی «کریم خان» دادستان کل این دیوان اشاره و تاکید کرد: «دیوان بین‌المللی کیفری درباره تحقیقات در حال انجام اظهار نظر مستمری ارائه نمی‌کند و به گمانه زنی‌ها در گزارش‌های رسانه‌ها پاسخ نمی‌دهد و بر این اساس، ما اعلام می‌کنیم که هیچ پاسخ دیگری در این مرحله نداریم.

رسانه‌های عبری زبان پیش از این فاش کرده بودند که دیوان بین‌المللی کیفری در حال آماده‌شدن برای صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی است.

با این‌حال نتانیاهو از ترس صدور حکم بازداشتش این روزها به شکلی کاملا غیرعادی نگران و متشنج است و تماس‌های گسترده‌ای با مقام‌های آمریکایی به‌منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.

نتانیاهو پنجشنبه گذشته در بیانیه‌ای رسمی در خصوص اقدامات احتمالی دیوان بین‌المللی کیفری علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که اجازه نمی‌دهد این نهاد برای «تضعیف حق مسلم اسرائیل برای دفاع از خود» اقدام کند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • نتانیاهو، پریشان‌تر از همیشه
  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند