Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@04:25:12 GMT

دفاع آهنین تیم کی‌روش در مقابل اسپانیا

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۲۶۰۵

دفاع آهنین تیم کی‌روش در مقابل اسپانیا

به گزارش پارس نیوز، 

در آستانه بازی‌ تیم‌های ملی ایران و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه که امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران آغاز می‌شود، نشریه اسپانیایی آس در مطلبی به بررسی این بازی پرداخت. آس در ابتدا به آمار بازی ایران و مراکش در دور نخست که در آن ایران با تنها 35 درصد تملک توپ،  بدون حتی یک شوت به سمت چارچوب در نیمه دوم، به لطف گل به خودی بازیکن حریف، پیروز شد اشاره کرده و در ادامه می‌‌نویسد:

تیم ملی اسپانیا با ایرانی مواجه می‌شود که در کمال تعجب صدرنشین گروه B‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم آسیایی در آخرین دقایق بازی‌اش مقابل مراکش، با گل به خودی بازیکن حریف، شکست را به این تیم تحمیل کرد و به خاطر تساوی پرتغال و اسپانیا صدرنشین گروه شد. تیمی که کارلوس کی‌روش هدایت آن را برعهده دارد، بازی‌اش بر پایه یک سیستم دفاعی استوار است. بدون نمایشی خاص در خط حمله و بدون بازیکنانی هنرمند. در ایران امیدها به سیستم دفاعی کی‌روش است که در تجمع بازیکنان در خط دفاعی به منظور جلوگیری از دریافت گل و در عین حال داشتن نیم نگاهی به موقعیت‌های گلزنی با ضدحملات است. در بازی مقابل مراکش، ایران در نیمه اول 35 درصد از زمان بازی تملک توپ داشت و در نیمه دوم 36 درصد و در 15 دقیقه اول بازی کار خاصی نکرد و تنها 24 درصد از زمان بازی توپ را در اختیار داشت. همین وضعیت برای تیم ملی در پایان مسابقه هم وجود داشت و این تیم در فاصله دقایق 75 تا 90 بازی هم تنها 28 درصد تملک توپ داشت. با این حال این ایران  بود که در آخرین دقیقه بازی بدون آنکه حتی یک شوت به سمت چارچوب دروازه حریف داشته باشد، بازی را برد و این گل هم با اشتباه مدافع حریف برای گشودن دروازه خودی به ثبت رسید.

نشریه آس در ادامه با بررسی آمار انفرادی عملکرد بازیکنان ایران و شمار پاس‌های این تیم در قیاس با آمار انفرادی بازیکنان اسپانیا در مصاف با پرتغال، سبک بازی دو تیم را کاملاً متناقض توصیف و یک بازی دفاعی دیگر را از سوی ایران مقابل ماتادورها پیش‌بینی می‌کند.  

این نشریه چاپ مادرید می‌نویسد: با توجه به آمار پاس‌ها و درصد تملک توپ دو تیم در بازی‌های قبلی‌شان، می‌توان انتظار داشت که جهت بازی به سمتی باشد که اسپانیا چه به خاطر ذات و اقتضای فوتبالش چه به خاطر اینکه حریف اینگونه ترجیح می‌دهد، توپ را در اختیار داشته باشد و این تیم باید خطوط بازیکنان تیم ملی ایران را که در نیمه زمین خودش تجمع خواهند کرد، بشکند. در همین حال شاگردان کی‌روش روی حرکات هجومی علیرضا جهانبخش، برترین گلزن فصل گذشته اردویژه هلند در تیم آزد آلکمار و ضدحملات بال‌هایش - چیزی که حواس جوردی آلبا، کارواخال، ناچو یا اودریوسولا باید به آن باشد - حساب می‌کنند به خصوص که مدافعان کناری اسپانیا نشان داده‌اند همیشه میل به حمله دارند و از پست خود پیشروی می‌کنند. ایران مقابل مراکش عملاً از سمت چپ حمله می‌کرد، همان سمتی از میدان که اسپانیا برای آغاز حملاتش مقابل پرتغال ترجیح می‌داد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران اسپانیا جام جهانی روسیه بازی مراکش پرتغال تیم ملی تیم ملی ایران زمین هلند اسپانیا بازی تیم ملی ایران زمین هلند پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و کادیز در هفته سی و چهارم لالیگا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پایان رسید. «براهیم دیاز»، «جود بلینگهام» و «خوسلو» زنندگان ۳ گل رئال در این بازی بودند تا کهکشانی‌ها با ۸۷ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول محکم کنند.

در دیگر دیدار مهم این هفته دو تیم خیرونا و بارسلونا به مصاف هم رفتند که در صورت امتیاز از دست دادن بارسلونا، رئال مادرید عنوان قهرمانی در لالیگا این فصل را به دست می‌آورد که همین اتفاق افتاد و شاگردان «ژاوی» با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را واگذار کردند تا ۷۳ امتیازی باقی بمانند و خیرونا با یک امتیاز بیشتر به رده دوم جدول رسید و با توجه به ۴ هفته تا پایان مسابقات، اختلاف ۱۳ امتیازی در صدر جدول به وجود آمد و رئال مادرید قهرمانی خود در این فصل را قطعی کرد تا به سی و ششمین قهرمانی خود در تاریخ لالیگا دست یابد.

کد خبر 6096701

دیگر خبرها

  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • عبور از دیوار چین: ستاره چینی برابر نوشاد زانو زد
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند