Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@03:29:39 GMT

خصایل متضاد شهید چمران الگویی برای رشد معنوی است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۷۲۶۷۳

خصایل متضاد شهید چمران الگویی برای رشد معنوی است

همه خصایل متضاد شهید دکتر مصطفی چمران برای امروز و آینده ملت ایران و همه رزمندگان و آزادی طلبان جهان الگویی کم نظیر برای استقلال طلبی از سلطه گران جهانی و رسیدن به قله های علمی و عملی و رشد معنوی است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد به مناسبت سی و هفتمین سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران بیانیه ای صادر کرد:
بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یوزقون
و هرگز گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوره آل عمران آیه 169

سی و یکم خرداد سال هزار و سیصد و شصت در خط دفاعی روستای دهلاویه در منطقه سوسنگرد قهرمان شهر عاشقان شهادت حادثه ای بس بزرگ در وصول عاشقی فرزانه و دل سوخته ای مجاهد و دانشمندی محقق به محبوب یعنی به شهادت رسیدن دکتر مصطفی چمران به وقوع پیوست . آن عزیز ملت ایران مجاهدی بیدار و سرداری پر افتخار برای اسلام و متعهد راه تعالی و عاشقی در پیوستن به ملاء  اعلی در کلام بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام بود،
چمران بزرگمردی را در وفا و صفا و اخلاص و بی ریایی و تواضع و فروتنی و شجاعت و مجاهدت در راه خدا و برای نجات انسان‌ها در کانون‌های خطر و ایستادگی در برابر نامردمی‌ها و ظلم‌ها به اوج رسانید.

فرمانده ستاد جنگ‌های نامنظم سخت کوشی و تحمل رنج‌ها و مصائب را از یک طرف و نظم و انضباط و سازمان‌یافتگی و برنامه ریزی را از طرف دیگر برای رسیدن به اهداف مقدس به یارانش آموخت و در اوج قدرت دشمن بعثی در هجوم ناجوانمردانه به سرزمین مقدس ایران اسلامی صلابت و ابتکار و مردم داری و عرفان و معرفت و عشق به حضرت بقیه الله(عج) و امام امت خمینی کبیر رحمه‌الله علیه را با هم آمیخته ساخت.
شهید شاهد جبهه های جنوب و غرب ایران، مجاهدت خستگی ناپذیر در جبهه لبنان در مقابله با ستم رژیم اشغالگر قدس علیه ملت لبنان با عقیده پاک، خالص و بدون وابستگی به گروه های سیاسی در رسیدن به هدف بزرگ الهی از آغاز زندگی تا ختم حیات دنیایی را به کمال رسانید و با سرافرازی زیست و با سرافرازی به شهادت رسید و به حق پیوست.

آری همه خصایل متضاد شهید دکتر مصطفی چمران برای امروز و آینده ملت ایران و همه رزمندگان و آزادی طلبان جهان الگویی کم نظیر برای استقلال طلبی از سلطه گران جهانی و رسیدن به قله های جهاد علمی و عملی و رشد معنوی است.

مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت جبهه سوسنگرد سالگرد شهادت عارف مجاهد دکتر مصطفی چمران را به ملت بزرگ ایران و همه مجاهدان راه خدا و همرزمان قهرمان ایشان و خانواده محترم تبریک و تسلیت عرض نموده و راه پر صلابت استقلال و عزت ملت مسلمان ایران را تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... خامنه ای(مدظله العالی)یار وفادار شهید چمران تا انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج)پاسداری می نماید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی دفاع مقدس شهید شهید چمران شهید مصطفی چمران مصطفی چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، زارع با بیان این که بانک ملی ایران رکوردهای مهمی را در خروج از بنگاه‌داری در مقایسه با سایر بانک‌های کشور به ثبت رسانده است، تأکید کرد: وظیفه ذاتی بانک‌ها، ایجاد فرصت‌های مناسب برای خلق بنگاه است و بانک‌ها باید با توجه به این وظیفه خود شرایطی را فراهم کنند تا با خلق و گسترش شرکت‌های تولیدی، فرصت‌های اشتغال جدیدی نیز در اقتصاد کشور تولید شود.

وی افزود: ماندگاری بانک‌ها در بنگاه‌ها موجب می‌شود تا چرخه ایجاد بنگاه‌های جدید متوقف شود، ازاین‌رو مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم بر خروج بانک‌ها از بنگاهداری با هدف خلق بنگاه‌های جدید تأکید دارند.

این نماینده مجلس با اشاره به واگذاری پتروشیمی شازند توسط بانک ملی ایران گفت: عملکرد این بانک در خروج از بنگاهداری در شبکه بانکی کشور شاخص است و باید به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود.

وی ادامه داد: براساس قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و مصوبات پول و اعتبار، بانک‌ها نباید بنگاهداری کنند و باید در راستای واگذاری دارایی‌های خود قدم بردارند.

رحیم زارع بیان کرد: واحدهای تولیدی احیاء شده توسط بانک‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شوند و از همان نقطه آغاز که وارد قراردادی برای خلق بنگاه می‌شوند، باید به نقطه خروج نیز فکر کنند.

نماینده مردم آباده، بوانات ،خرمبید و سرچهان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از رویکرد مدیریت بانک ملی ایران در این زمینه گفت: بانک ملی ایران به‌عنوان یک بانک پیش‌رو در نظام بانکی کشور بزرگ‌ترین عرضه شبکه بانکی را با واگذاری پتروشیمی شازند به مبلغ ۳۶ همت رقم زده است.

وی تصریح کرد: واگذاری پتروشیمی شازند به شرکت پالایشگاه تهران که ۷۰ درصد سهام آن در قالب سهام عدالت در اختیار عموم مردم است، یک تجربه موفق در شبکه بانکی کشور بوده است و بدون شک عواید این واگذاری به‌صورت مستقیم به سهامداران این شرکت که عموم مردم هستند، می‌رسد.

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • ابعاد معنوی شخصیت شهید قرنی باید برای مردم تبیین شود
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟ / زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی / جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس / دره آراکو از نمای نزدیک / چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟ / بوگاتی دیوو، خودروی ۵.۸ میلیون دلاری
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان