Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نخستین نشست هماهنگی کاروان نمادین ورود امام رضا (ع) به ایران در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در نخستین نشست هماهنگی کاروان نمادین ورود امام رضا (ع) به ایران، گفت: به مناسبت دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد حضرت علی ‌ابن موسی‌الرضا (ع) آیین ورود کاروان نمادین امام رضا (ع) به ایران هر ساله در سه شهرستان استان خوزستان برگزار می ‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در مراسم امسال که در شهرهای خرمشهر، دزفول و بهبهان از تاریخ ٢٢ تیر ٩٧ برگزار می شود، محمودرضا برازش مدیر عامل بنیاد بین ‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و عبدالهادی فقهی‌ زاده معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور خواهند داشت.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به استفاده از تمامی ظرفیت های این شهرستان‌ ها در برگزاری این رویداد مهم، تصریح کرد: امسال محوریت این برنامه در شهرستان خرمشهر و در تاریخ ٢٢ تیر خواهد بود.

 

وی از روسای ادارات شهرستان‌ های برگزار کننده این مراسم خواست که ضمن استفاده از کمک‌ ها و مساعدت‌ های ارگان‌ ها و دستگاه‌ های دولتی، زمینه را برای حضور و همکاری بیش از پیش مردم در این برنامه مهیا کنند.

 

جوروند، ضمن تاکید بر چگونگی برگزاری بهتر و پربارتر این حرکت نمادین، خاطر نشان کرد: شکل برگزاری این مراسم در جذب مردم به این رویداد مهم بسیار تعیین کننده خواهد بود.

 

وی در جمع برگزارکنندگان این کاروان نمادین، اضافه کرد: انتظار می ‌رود امسال در برگزاری این مراسم از ظرفیت‌ نهادهای غیر دولتی و مردمی و همچنین حضور عشایر این شهرستان ‌ها استفاده شود.

 

وی با اشاره به برنامه ‌ریزی‌ های انجام شده برای برگزاری این حرکت نمادین، اظهار کرد: از جمله برنامه‌ هایی که بناست در این مراسم برگزار شود می‌ توان به اجرای مراسم شعرخوانی، نورافشانی و سخنرانی اشاره کرد.

 

در پایان این جلسه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ های خرمشهر، دزفول و بهبهان ضمن ارائه گزارش عملکرد این مراسم در سال ٩٦ به تشریح برنامه‌ های پیشنهادی این حرکت نمادین در سال ٩٧ پرداختند.

 

لازم به ذکر است، این برنامه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های خرمشهر، دزفول و بهبهان برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس مقام معظم رهبری مساجد کانون های مساجد جام جهانی فوتبال نماز عید فطر اوقات فراغت جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دولت فوتبال خوزستان دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه

مراسم رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود