Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس قرارداد جدید شرکت ملی گاز ایران با شرکت سهامی بیمه رازی و در ادامه طرح بیمه مشترکین گاز طبیعی، کلیه مشترکین خانگی و تجاری در کشور در سال ۹۷ نسبت به حوادث ناشی از گاز طبیعی بیمه شدند.

 

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سعید مؤمنی، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این مطلب، اظهار داشت: ضمن اینکه هموطنان گرامی در هر زمان بایستی نکات ایمنی را در استفاده از وسایل گازسوز رعایت کنند تا حادثه ای رخ ندهد، از این رو برای حمایت و محافظت از آنان در مقابل حوادث مرتبط با گاز طبیعی، بیمه مشترکین خانگی از سال ۱۳۸۹ تا کنون به صورت سالیانه برقرار شده و در سال جاری نیز حق بیمه به ازای هر مشترک تجاری و هر واحد مسکونی مشترکین شهری ماهیانه ۲۰۰۰ ریال و مشمولین روستایی ماهیانه ۱۰۰۰ریال بر مبنای قانون بودجه از طریق قبوض گاز مشترکین محاسبه و اخذ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: بر این اساس، پرداخت غرامت فوت برای هر نفر در هر حادثه ۶۵۰ میلیون ریال و همچنین پرداخت غرامت نقص عضو و از کار افتادگی دائم و جبران هزینه‌های پزشکی برای هر نفر در هر حادثه، حداکثر تا مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال است.

 

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: حداکثر جبران خسارت‌های مالی وارده به کلیه ذینفعان و هرگونه اموال منقول و غیرمنقول آنها در هر حادثه و به ازای هریک از موارد تحت پوشش به‌عنوان یک واحد مستقل، تا مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال مقرر شده است.

 

مهندس مؤمنی در ادامه، اظهار داشت: شرکت بیمه‌گذار در سال ۱۳۹۷ شرکت سهامی بیمه رازی است و این شرکت پس از اعلام حادثه از سوی سازمان آتش نشانی یا شرکت گاز استان ذیربط و بررسی کارشناسی، اقدام به تشکیل پرونده و پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌کند که در خسارت‌های فوت، مبلغ غرامت در وجه وراث قانونی متوفی بر اساس برگه انحصار وراثت پرداخت خواهد شد؛ همچنین در خسارت‌های پزشکی و نقص عضو، مبلغ غرامت در وجه مصدوم و یا سرپرست قانونی وی بر اساس اسناد و مدارک مثبته پرداخت خواهد شد.

 

وی در پایان، با تشکر از کلیه هموطنان و مشترکان گرامی گاز طبیعی که این شرکت را جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به هم‌میهنان یاری می‌کنند، اظهار امیدواری کرد مشترکین محترم گاز طبیعی با صرفه‌جویی در مصرف این موهبت الهی و رعایت همه جانبه مسائل ایمنی، ضمن صیانت از این ثروت عظیم خدادادی، از جان ومال خود نیز مراقبت کامل به عمل آورند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش رضوی ظهر شنبه در گفت وگو باخبرنگاران با بیان این که چالوس یک شهر خطی و دارای محدودیت‌هایی است، افزود: محدودیت‌های کوه، جنگل و دریا سبب شده تا چالوس به شهر خطی تبدیل شود.

وی با عنوان این که ایجاد جاده‌های موازی از جمله راهکارهای برای برون رفت از ترافیک است، افزود: ایجاد رینگ دوم شهری از طرح‌هایی است که سبب رفع گره ترافیکی می‌شود.

وی ایجاد پیاده روی و دوچرخه سواری در کنارگذر رودخانه و ساحل را از برنامه‌های پیش روی ذکر کرد و گفت: ایجاد پل دوستی و طبیعت بین نوشهر و چالوس از جمله طرح‌های پیشنهادی در منطقه به شمار می‌رود.

رضوی ایجاد جاده‌های موازی و رینگ شهری را از جمله طرح‌ها برای رفع معضل ترافیکی خواند و گفت: اتصال پل آبنما به رادیو دریا و اتصال بلوار امام رضا به چالوس محله از دیگر طرح‌ها برای کاهش بار ترافیکی است.

رئیس شورای شهر چالوس روشنایی معابر وخیابان ها را از دیگر طرح‌های مدیریت شهری برشمرد وگفت: حدود ۵۰ میلیارد تومان برای خرید و نصب روشنایی‌ها صرف شده است.

وی با بیان این که ۳۷ کیلومتر کانال در دست ساخت است، افزود: مکانیزه کردن کانال رادیو دریای چالوس نیز در دست اقدام است.

رضوی میزان هزینه کردن برای اجرای طرح آسفالت در محلات را ۱۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: همچنین در سال جاری خرید زمین و آماده سازی و تجهیز پارک‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر چالوس کشتارگاه را یکی از دغدغه‌های محلات چالوس ذکر کرد و گفت: در این دوره با احداث کشتارگاه جدید این معضل بزرگ از محله عسل سر برداشته می‌شود.

رضوی زباله را از دیگر دغدغه‌های مدیریت شهری چالوس ذکر کرد و گفت: ظرفیت نیروگاه زباله سوز نوشهر بیش از ۲۰۰ تن است و برای امحای زباله چالوس در این نیروگاه هزینه پرداخت می‌شود.

وی با بیان این که بودجه هزار و ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری چالوس مورد تأیید هیأت تطبیق قرار گرفت، افزود: این بودجه در حوزه‌های مختلف عمرانی، جاری و غیره تدوین شده است.

وی گفت: ۲۸۰ میلیارد تومان از بودجه جاری و مابقی عمرانی است.

کد خبر 6089812

دیگر خبرها

  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی