Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما ؛ شبکه تلویزیونی المسیره در گزارشی از تحولات جبهه ساحل غربی یمن از انهدام بیست خودروی نظامی وبه غنیمت گرفتن ده ماشین جنگی متجاوزان، قطع خطوط امدادی جدید و کشته و زخمی شدن دهها نیروی متجاوز و مزدور خبر داد.
گزارشگر المسیره در گزارش خود تصریح کرد، قهرمانان ارتش و کمیته های مردمی در جبهه ساحل غربی حماسه بی سابقه ای خلق کردند، آنان به پیروزی هایی دست یافته اند که ارتش های نظامی کاملا مجهز نیز قادر به خلق چنین پیروزی هایی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حماسی ترین مقابله با دشمن تا بن دندان مسلح، مجهز به نیروهای دریایی و هوایی و بهره مند از همراهی فرانسه و آمریکا و برخی کشورهای دیگر، دهها نیروی مزدور و متجاوز کشته و زخمی شدند.
به گزارش این شبکه، بر اساس اظهارات منبعی نظامی که در گفتگو با خبرگزاری سبأ سخن می گفت: بیش از بیست ماشین جنگی و زرهی دشمن منهدم و ده ماشین جنگی و خودروی نظامی به غنیمت گرفته شد. رزمندگان قهرمان یمنی در چارچوب برنامه ریزی عملیاتی جهت تحت فشار قرار دادن دشمن، در عملیاتی حساب شده موفق شدند خطوط امدادی مزدوران را در محورهای دیگری چون نخیله و مجیلس قطع کنند تا خطوط امدادی این مناطق نیز به سرنوشت، خطوط امدادی فازه و جاه دچار شوند. همزمان یگان های ویژه عملیاتی در اقدامی مشابه در الدریهمی موفق شدند تعداد زیادی از مزدوران را از پای در آورده یا زخمی و بخشی از تجهیزات جنگی آنان را نابود کنند.

در این منطقه نیروهای مهاجم پس از شکستی سخت مجبور به فرار شدند تا جایی که نتوانستند کشته ها و زخمی های خود را منتقل کنند. یک منبع نظامی تاکید کرد در اقدامی که بیانگر رعب و وحشت در میان متجاوزان است، جنگنده های متجاوز با هدف اجبار مزدوران به تداوم نبرد و هشدار جدی به آنان مبنی بر اینکه در برابر خود فقط دو گزینه مرگ یا پیشروی در جنگ را دارند، به مراکز تجمع نیروهای مزدور حمله کردند و هفت ماشین جنگی مزدوران را به همراه سرنشینانشان هدف قرار دادند در نتیجه برخی از نیروهای مزدور کشته یا زخمی شدند. بر اساس اظهارات منبع نظامی اعلام خبر، نیروهای متجاوز بر خلاف رفتار با مزدوران داخلی یمن، با استفاده از بالگرد آن دسته از کشته ها و زخمی های مزدور را که تابعیت غیر یمنی دارند از میدان های درگیری دور کردند. در پی شکست های متوالی متجاوزان در جبهه ساحل غربی، متجاوزان با بهره گیری از نیروی هوایی و دریایی، موج حملاتشان را علیه فرودگاه حدیده تقویت کردند، آنان زیرساخت های فرودگاه را هدف قرار دادند تا جایی که مراکز دیده بانی و باند فرودگاه به طور کامل آسیب دیدند. در مقابل نیروهای ارتش و کمیته های مردمی نیز بر اساس شرایط جنگ و ضرورتی که افزایش دامنه عملیات هجومی دشمن ایجاد کرد تاکتیک های دفاعی متناسبی اتخاذ کردند تا بتوانند در برابر برتری هوایی و دریایی دشمن واکنش مناسب تری انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: يمن متجاوزان خودروي نظامي فرانسه آمريکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۷۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند

به گزارش قدس آنلاین، در پی وقوع تیراندازی در یک مهمانی در شهر نیویورک یک نفر کشته و ۳ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گفته مقامات فردی مسلح و ناشناس با ورود به یک مهمانی خانوادگی حاضران در خانه را به رگبار بسته و متواری شده است.

افراد زخمی به علت جراحت شدید به بیمارستان منتقل شدند.

نیروهای پلیس هنوز موفق به بازداشت فرد ضارب نشده و علت و انگیزه این حادثه نیز هنوز مشخص نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان